×

قهرمانی تیم شهید املاکی لنگرود در لیگ برتر فوتبال گیلان

  • کد نوشته: 87221
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۳
  • 74 بازدید
  • ۰
  • تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان جام گیل را از آن خود کرد. به گزارش گیل و دیلم ، در هفته بیست و دوم و پایانی این رقابت‌ها تیم شهید املاکی لنگرود در خانه به مصاف تیم پارس پائین رود پشت کیاشهر رفت و […]

    قهرمانی تیم شهید املاکی لنگرود در لیگ برتر فوتبال گیلان
  • تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان جام گیل را از آن خود کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، در هفته بیست و دوم و پایانی این رقابت‌ها تیم شهید املاکی لنگرود در خانه به مصاف تیم پارس پائین رود پشت کیاشهر رفت و برابر این تیم به تساوی یک- یک رسید و با ۴۷ امتیاز جام قهرمانی را از آن خود کرد.

    در بازی همزمان، دیگر تیم مدعی قهرمانی، شهرداری رضوانشهر میزبان تیم ساحل آستانه اشرفیه بود که به رغم برتری ۲ بر صفر برابر تیم میهمان و هم امتیازی شدن با تیم اول جدول، به دلیل تفاضل گل کمتر به مقام نائب قهرمانی رسید.

    در سایر دیدار‌های برگزار شده هفته پایانی لیگ بزرگسالان جام گیل شهرداری انزلی ۳ بر ۲ کاسپین گیلان را شکست داد، وحدت صبا رشت ۲ بر یک برابر تیم شهرداری ماسال به پیروزی رسید، تقی خواه خمام با ۲ گل از سد دخانیات گیلان گذشت و شهرداری کلاچای با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم میرزا کوچک صومعه سرا به برتری رسید.

    در پایان رقابت‌های جام گیل تیم‌های پارس پایین رود پشت و دخانیات گیلان به دسته پایین‌تر سقوط کردند. عنوان آقای گلی این مسابقات به سهیل پوربخش با ۱۵ گل زده از تیم شهرداری رضوانشهر رسید.

    در رقابت‌های بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان جام گیل که از ۲۸ مهر آغاز شد ۱۲ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت کردند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87221

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *