×

لیونل مسی و ماسکرانو از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کردند

  • کد نوشته: 3644
  • ۱۳۹۵-۰۴-۰۷
  • 145 بازدید
  • ۰
  • لیونل مسی پس از شکست ۴ بر ۲ تیم ملی آرژانتین برابر شیلی در ضربات پنالتی در فینال تورنمنت صد سالگی کوپا آمه‌ریکا که منجر به تکرار ناکامی فصل گذشته آلبی سلسته در فینال این رقابت‌ها و کامل شدن هتریک شکست‌های آرژانتین در سه فینال متوالی (جام جهانی ۲۰۱۴، کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶) شد، […]

    لیونل مسی و ماسکرانو از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کردند
  • لیونل مسی پس از شکست ۴ بر ۲ تیم ملی آرژانتین برابر شیلی در ضربات پنالتی در فینال تورنمنت صد سالگی کوپا آمه‌ریکا که منجر به تکرار ناکامی فصل گذشته آلبی سلسته در فینال این رقابت‌ها و کامل شدن هتریک شکست‌های آرژانتین در سه فینال متوالی (جام جهانی ۲۰۱۴، کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶) شد، گفت تصمیمش را برای ترک تیم ملی کشورش گرفته است.

    مسی که در این بازی پنالتی اول آرژانتینی‌ها را از دست داد، به خبرنگاران گفت: تیم ملی برای من تمام شد. این چهارمین فینالی است که من با تیم ملی می‌بازم. من دیگر نمی‌توانم ادامه دهم. من تصمیمم را گرفته‌ام.

    وی ادامه داد: اکنون شدیداً احساس تأسف می‌کنم چون شکست‌‌هایمان در فینال‌ها مدام تکرار می‌شوند. من ضربه پنالتی‌ام را از دست دادم،‌ ضربه‌ای بی‌نهایت مهم بود. همین!

    لیونل مسی کاپیتان و فوق‌ستاره آرژانتین در این رقابت‌ها بهترین گل‌زن تاریخ تیم ملی فوتبال کشورش شد،

    در صورتی که تصمیم مسی برای ترک تیم ملی آرژانتین قطعی باشد و او دیگر نخواهد برای آلبی‌سلسته بازی کند، ‌تیم ملی آرژانتین باید رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای لاتین را که تنها شش بازی‌اش انجام داده‌، بدون برترین بازیکن جهان از سر بگیرد.

    حمایت آگوئرو از وداع مسی با آلبی سیلسته

    8b3e2c4843323d9df4bbc23d7279996a_240_150_cropCenter

    سرجیو آگوئرو، ستاره تیم ملی آرژانتین  واکنش جالبی به خبر وداع مسی با تیم ملی آرژانتین داشت.

    مهاجم منچسترسیتی پس از سومین ناکامی پیاپی آلبی سیلسته در فینال ها گفت که زمانش رسیده تا به جز مسی ستارگان دیگری از تیم ملی آرژانتین جدا شوند و فرصت را به بقیه بدهند.

    آگوئرو پس از شکست مقابل سیتی گفت:” بسیاری از بازیکنان در رختکن آرژآنتین تصور می کنند که وقتش رسیده تا فرصت را در اختیار بقیه و بازیکنان جوان تر قرار بدهند.”

    به جز آگوئرو و مسی به نظر می رسد بازیکنانی مثل لاوتزی، بیلیا و بانگا هم به خداحافظی از تیم ملی آرژانتین می اندیشند.

    ماسکرانو از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرد

    22fd5f0480b95282055e27efbef6ea69_240_150_cropCenter

    خاویر ماسکرانو بعد از شکست تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا آمریکا اعلام کرد دیدار فینال این رقابت‌ها آخرین بازی او با پیراهن آلبی‌سلسته بوده است.

    ساکرنت گزارش داده ایگوائین، لاوتزی و آگوئرو هم درحال بررسی شرایط بازنشسته شدن از تیم ملی هستند.

    منبع:وبسایت رسمی برنامه ۹۰

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=3644

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *