×

ماجرای بنر تقدیر و تشکر از فرماندار سابق لاهیجان چیست!؟ دقیقا از طرف جمعی از کدام احزاب اصلاح طلب !؟

  • کد نوشته: 58788
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۸
  • 161 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، امروز در  میدان اصلی شهرستان لاهیجان (شهداء ) ، بنری تحت عنوان تقدیر و تشکر از زحمات سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار سابق این شهرستان و فرماندار جدید بندرانزلی نصب گردید که فرستنده ی عرض ارادت به ساحت این فرماندار سابق   تحت عنوان “جمعی از احزاب اصلاح طلب […]

    ماجرای بنر تقدیر و تشکر از فرماندار سابق لاهیجان چیست!؟ دقیقا از طرف جمعی از کدام احزاب اصلاح طلب !؟
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، امروز در  میدان اصلی شهرستان لاهیجان (شهداء ) ، بنری تحت عنوان تقدیر و تشکر از زحمات سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار سابق این شهرستان و فرماندار جدید بندرانزلی نصب گردید که فرستنده ی عرض ارادت به ساحت این فرماندار سابق   تحت عنوان “جمعی از احزاب اصلاح طلب در این شهرستان ” پنهان گردیده است.

    با توجه به وضعیت لاهیجان در زمان مدیریت میرغضنفری بدلیل نامه ای که اکثر قریب به اتفاق احزاب اصلاح طلب این شهرستان (جز یک الی دو حزب اصلاح طلب ) در ابقای فرماندار سابق خطاب به استاندار وقت گیلان منتشر کرده بودند توقف چند ماهه ی انتقال این فرماندار رودباری به شهرستان لاهیجان موجب ناراحتی و عدم ارتباط او با مجموعه ی این احزاب بدلیل آنچه در گذشته رخ داده بود، گردید .

    جالب توجه اینکه موضوع این بنر ، طی تماس تلفنی خبرنگار گیل و دیلم  با بسیاری از دبیران احزاب اصلاح طلب این شهرستان ، مورد پرسش واقع گردیده که مشخص شد بدون اطلاع ایشان بوده و هنوز مشخص نیست چه کسانی در قالب این عنوان از زحمات و عملکرد نامشخص و نامعلوم این فرماندار سابق تقدیر بعمل آوردند .

    از طرفی گفته میشود افرادی در مجموعه ی فرمانداری لاهیجان و در قالب این عنوان “احزاب اصلاح طلب ” ، آخرین پیام مهربانی را برای سیداسماعیل میرغضنفری ارسال کرده تا برای او که از این سکوی پرتاب به فرمانداری انزلی رهسپار شده ، به زعم خودشان در وفاداری! سنگ تمام بگذارند .

    اما سوء استفاده از این عنوان اگر بنا بر عدم انتشار نام احزاب تهیه کننده ی  این پیام باشد، قطعا ناامید کننده و البته  قابل پیگرد خواهد بود .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58788

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *