×

مامور قلابی به همراه سلاح جنگی در گیلان دستگیر شد

  • کد نوشته: 96970
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۸
  • 50 بازدید
  • ۰
  • جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری مامور قلابی و کشف مقادیری سلاح جنگی، اوراق و اسناد مجعول دولتی، بانکی و مدرک تحصیلی از مخفیگاه این فرد خبر داد....
    مامور قلابی به همراه سلاح جنگی در گیلان دستگیر شد
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی اطلاع از اخاذی، کلاهبرداری و تهدید مردم توسط یک مامور قلابی در شهرستان رشت پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

    وی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس و میدانی صحت موضوع برای پلیس محرز شد، ادامه داد: پلیس با همکاری ماموران سپاه ناحیه رشت در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: از مخفیگاه این متهم ۴۳ ساله ۲ قبضه کلت کمری جنگی به همراه ۱۰فشنگ، یک قبضه کلت گازی، ۸۸ عدد فشنگ جنگی، ۲ عدد شوکر، سه دستگاه بیسیم، سه عدد شارژر بیسیم، یک عدد باتوم، یک عدد افشانه دفاع شخصی، حدود ۷۰۰ عدد ساچمه، ۱۲ کپسول گاز سلاح گازی، یک عدد تبرزین، ۶ عدد مهر ارگان‌های دولتی و مقداری اوراق و اسناد مجعول دولتی، بانکی و مدرک تحصیلی کشف شد.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس، متهم دستگیر شده هویت همدست خود و خریدار سلاح را در شهر رشت فاش کرد، گفت: متهم ۳۷ ساله دیگر این پرونده نیز دستگیر و با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل وی یک قبضه کلت گازی شبه جنگی، ۲ عدد کپسول گاز و ۲ تیغه خشاب کشف شد.

    سردار حسن‌پور با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد از همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد و از آنها خواست در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان ماموران ارگان‌های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=96970

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *