×

ماینرهای قاچاق در آستانه‌اشرفیه خاموش شدند

  • کد نوشته: 74743
  • ۱۴۰۰-۱۱-۰۲
  • 148 بازدید
  • ۰
  • ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک باب منزل مسکونی واقع در یکی از محلات آستانه‌اشرفیه کشف شد. به گزارش گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه برخورد با پدیده قاچاق به عنوان یکی از دلایل مهم آسیب‌زا به بدنه اقتصاد سالم و پویا از اولویت‌های پلیس می‌باشد، اظهار کرد: یکی […]

    ماینرهای قاچاق در آستانه‌اشرفیه خاموش شدند
  • ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک باب منزل مسکونی واقع در یکی از محلات آستانه‌اشرفیه کشف شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه برخورد با پدیده قاچاق به عنوان یکی از دلایل مهم آسیب‌زا به بدنه اقتصاد سالم و پویا از اولویت‌های پلیس می‌باشد، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مهم مجموعه انتظامی مبارزه با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال، کشف و جمع‌آوری ماینرهای قاچاق است.

    وی در ادامه افزود: در راستای مبارزه جدی با عوامل ایجاد مزارع تولید ارز دیجیتال غیرمجاز و در پی اعلام گزارش مصرف بالای برق و احتمال نصب دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه بررسی، موضوع دردستور کار پلیس قرارگرفت. ماموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و احراز صحت موضوع طی هماهنگی‌ قضائی به همراه نماینده اداره برق به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی ازاین مکان، ۱۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

    سرهنگ “سید مهدی نجفی‌پور” از معرفی متهم ۳۲ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

    این مقام انتظامی از مردم خواست در صورت اطلاع از موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=74743

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *