×

علم‌الهدی، امام جمعه مشهد:
مایه تأسف است که کار لایحه حجاب در برخی حوزه‌های حاکمیتی گره خورده/ مردم خود به میدان بیایند

  • کد نوشته: 99470
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۸
  • 40 بازدید
  • ۰
  • علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفت: مایه تأسف است که سرنوشت لایحه عفاف و حجاب همچنان نامعلوم است و در این شرایط، شما مردم باید به میدان بیایید و پشتوانه ارزش‌های دینی باشید.....
    مایه تأسف است که کار لایحه حجاب در برخی حوزه‌های حاکمیتی گره خورده/ مردم خود به میدان بیایند
  • به گزارش گیل و دیلم ،احمد علم‌الهدی ظهر جمعه در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: بنده لازم می‌دانم از همه شما مردم دلداده حماسه‌آفرین برای شرکت در دو انتخابات سرنوشت‎ ساز تشکر کنم؛ خصوصاً مردم این سامان که با مشارکت خود، نشان دادند که مردم در همه عرصه‌ها پای این نظام ایستاده‌اند و آماری بیشتر از میانگین کشوری رقم زدند تا بار دیگر ثابت شود که «برادر جان خراسان است اینجا».

    امام جمعه مشهد افزود: ماه بهمن، نمایشگر شفافی از مردمی بودن این نظام بود و نشان داد که حتی اگر دشمن برای حذف پشتیبانی مردم از نظام نیز دندان‌تیز کند، این ملت در هر سطح و توطئه‌ای، نقشه‌های او را نقش بر آب خواهند کرد.

    به میدان بیایید و پشتوانه ارزش‌های دینی باشید

    علم‌الهدی با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب گفت: اینجاست که مقام معظم رهبری تأکید کردند وظیفه خبرگان، حفظ اصول ثابت این انقلاب است و برخلاف روال همیشه، تصریح شد که این اصول باید رصد شود و از آن صیانت صورت بگیرد.

    مایه تأسف است که سرنوشت لایحه عفاف و حجاب همچنان نامعلوم است و در این شرایط، شما مردم باید به میدان بیایید و پشتوانه ارزش‌های دینی باشید.
    امام جمعه مشهد بیان کرد: در این دیدار بر دو اصل اساسی انقلاب تأکید شد. یکی استکبارستیزی که راه اصلی تحقق ظهور و فرج است و دوم حفظ ارزش‌های دینی که با راهبردهای فرهنگی و نرم دشمن در زمانه حاضر مورد هجمه و حمله قرار گرفته است. به همین دلیل است که می‌گوئیم بی‌حجابی بزرگ‌ترین سم دشمن علیه ارزش‌های دینی است و مردم باید خودشان مراقب بی‌حجابی باشند تا فراتر از یک هنجارشکنی فردی و سستی در دین از ناحیه افراد، به‌عنوان یک جرم سیاسی و راهکاری برای تحقق دشمن به دین‌ستیزی و اسلام‎ گریزی مورد توجه قرار بگیرد.

    وی با تأکید بر ضرورت میدان‌داری مردم در عرصه دفاع از ارزش‌های دینی اظهار کرد: متأسفانه لایحه عفاف و حجاب از کمیسیون قضائی و فرهنگی مجلس درآمد و راهی شورای نگهبان شد اما ایراداتی داشت و همچنان این چالش وجود دارد. این خیلی مهم است که برای پوشش دادن حرکت‌های بازدارنده نهادهای پاسدار قانون و امنیت، باید پشتوانه فرهنگی و قانونی ایجاد شود اما مایه تأسف است که کار در برخی حوزه‌های حاکمیتی گره خورده و در این شرایط، شما مردم باید خودتان به میدان بیایید و پشتوانه ارزش‌های دینی باشید

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99470

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *