×

محسن رضایی: اقتصاد ایران با دستور‌های اخیر رهبری ۲۰ سال جلو می‌افتد

  • کد نوشته: 89508
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۳
  • 85 بازدید
  • ۰
  • محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: اگر مجلس، دولت و قوه قضاییه دست به دست هم دهند و تفویض اختیاری که رهبری به سران سه قوه داده‌اند، را مدنظر داشته باشند، ۲۰ سال اقتصاد کشور جلو کشیده می‌شود و تحولات بزرگی در ایران به وجود می‌آید. به گزارش گیل و دیلم ، «محسن رضایی»، […]

    محسن رضایی: اقتصاد ایران با دستور‌های اخیر رهبری ۲۰ سال جلو می‌افتد
  • محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: اگر مجلس، دولت و قوه قضاییه دست به دست هم دهند و تفویض اختیاری که رهبری به سران سه قوه داده‌اند، را مدنظر داشته باشند، ۲۰ سال اقتصاد کشور جلو کشیده می‌شود و تحولات بزرگی در ایران به وجود می‌آید.

    به گزارش گیل و دیلم ، «محسن رضایی»، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور صبح امروز به همراه استاندار سمنان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان دیدار کرد و به خبرنگاران گفت: پیگیری وعده‌ها، توافقات و ابلاغات سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان بسیار مهم است و باید دید چه مقدار از این مصوبات تحقق پیدا کرده است.

    وی تصریح کرد: بررسی وضع آینده اقتصادی استان سمنان نیز در سفر امروز انجام می‌شود. استان سمنان در موقعیت بسیار خوبی در زمینه ترانزیت و تجارت و عبور کالا از استان سمنان قرار گرفته است و بسیار می‌تواند در اقتصاد ایران مؤثر باشد.

    معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ادامه داد: انبارهای لجستیکی خوبی را برای صادرات کالا به آسیای مرکزی و بالعکس یعنی از آسیای مرکزی به درون کشور می‌توان در استان سمنان ایجاد کرد.

    رضایی بیان کرد: موضوعاتی از این قبیل که مربوط به اقتصاد ملی است، باید پیگیری شود و استان سمنان می‌تواند در اقتصاد ایران اسلامی نقش داشته باشد.

    اگر مجلس، دولت و قوه قضاییه دست به دست هم دهند و تفویض اختیاری که رهبری به سران سه قوه داده‌اند، را مدنظر داشته باشند، ۲۰ سال اقتصاد کشور جلو کشیده می‌شود و تحولات بزرگی در ایران به وجود می‌آید.
    وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری اختیاراتی را به سران سه قوه داده‌اند تا تحولات اقتصادی را سرعت بخشند و همچنین اصلاحات عمیق اقتصادی را انجام دهند و یکی از کارها، این است که ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در سطح وسیع‌تری در استان سمنان بررسی شود.

    معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ادامه داد: امیدواریم این دستور مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر در کشور اجرایی شود؛ اگر مجلس، دولت و قوه قضاییه دست به دست هم دهند و تفویض اختیاری که ایشان به سران سه قوه داده‌اند، را مدنظر داشته باشند، ۲۰ سال اقتصاد کشور جلو کشیده می‌شود و تحولات بزرگی در ایران به وجود می‌آید.

    معاون امور اقتصادی رئیس‌جمهور برای بررسی برخی طرح‌های در دست اجرا و مشکلات اقتصادی استان سمنان به این استان سفر کرده و در بدو ورود به سمنان مورد استقبال استاندار سمنان و شماری از مسؤولان این استان قرار گرفت.

    اعضای شورای تأمین، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان نیز در این برنامه حضور دارند.

    ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان، بازدید از دو واحد صنعتی الگانت و خودروسازی فردا، حضور در جلسه کارگروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال با حضور فعالان اقتصادی در سمنان و شرکت در مراسم یادواره شهدای شهر دیباج بعد از نماز مغرب و عشا از برنامه‌های سفر معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به استان سمنان است.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89508

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *