×

محسن هاشمی: الان مردم تحمل می‌کنند، ولی معیشت‌شان دچار مشکل شده

  • کد نوشته: 85307
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۲
  • 71 بازدید
  • ۰
  • محسن هاشمی رفسنجانی گفت: الان مردم تحمل می کنند ولی معیشت شان دچار مشکل شده است. او تاکید کرد: امیدوارم برای اینکه مردم اینقدر در فشار نباشد رویکردی که آیت الله هاشمی مطرح می کردند و دنبال می کردند که در کنار استکبارستیزی و استعمارستیزی دیده شود. به گزارش «گیل و دیلم» به نقل از […]

    محسن هاشمی: الان مردم تحمل می‌کنند، ولی معیشت‌شان دچار مشکل شده
  • محسن هاشمی رفسنجانی گفت: الان مردم تحمل می کنند ولی معیشت شان دچار مشکل شده است. او تاکید کرد: امیدوارم برای اینکه مردم اینقدر در فشار نباشد رویکردی که آیت الله هاشمی مطرح می کردند و دنبال می کردند که در کنار استکبارستیزی و استعمارستیزی دیده شود.

    به گزارش «گیل و دیلم» به نقل از جماران، محسن هاشمی رفسنجانی در حرم امام و در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی و آیین بزرگداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در حکمرانی عقلایی سعی بر این است که بجای توزیع فقر، توزیع ثروت بشود. ایجاد ثروت بشود و از آن طریق سعی بشود که وضعیت مردم رو به بهبودی برود. تورم کنترل شود، اشتغال ایجاد شود.

    او افزود: در سالهای دولت سازندگی، دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی یا دولت اصلاحات، چند سال ابتدایی دولت آقای روحانی رشد ۶ درصدی اقتصاد را در کشور داشتیم.

    محسن هاشمی ادامه داد: در سالهای دیگر به این رشد نرسیدیم، به نوعی فقر و فلاکت بر جامعه حاکم شد که می تواند ادامه داشته باشد.

    او تاکید کرد: امیدوارم برای اینکه مردم اینقدر در فشار نباشد رویکردی که آیت الله هاشمی مطرح می کردند و دنبال می کردند که در کنار استکبارستیزی و استعمارستیزی دیده شود. ایشان رویکرد مبارزه با افراط را هم دنبال می کردند.

    او افزود: مبارزه با افراط از مبارزه با استکبار و استعمار بسیار سخت تر است، چون آن دو برای مردم نمایان است و مردم خودشان پشت مبارزه قرار می گیرند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85307

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *