×

قالیباف رودست خورد؟
محصولی: سرلیست ما آقاتهرانی است

  • کد نوشته: 99007
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۵
  • 83 بازدید
  • ۰
  • دبیرکل جبهه پایداری گفت: سرلیست جبهه پایداری در صورت ارائه فهرست مستقل، آقاتهرانی هستند و در صورت وحدت با جبهه انقلابی دیگر، فهرست ارائه شده دو نفر سرلیست خواهد داشت.....
    محصولی: سرلیست ما آقاتهرانی است
  • به گزارش گیل و دیلم ، صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات آتی اظهار داشت: اینکه در روند وحدت بین جریان‌های انقلابی نیاز به تنزل و گذشت است کاملا موضوع قابل درکی است ولی وقتی معیار اصلی انتخاب نامزدها برای نمایندگی مجلس اصلح بودن باشد باید توجه کرد افرادی که شائبه تخلف، چه تخلف مالی و چه تخلف‌های دیگر داشته باشند نباید در فهرست نامزدهای نمایندگان مجلس قرار بگیرند.

    آنگونه که تسنیم روایت کرده، وی افزود: سرلیست جبهه پایداری در صورت ارائه فهرست مستقل، آقاتهرانی هستند و در صورت وحدت با جبهه انقلابی دیگر، فهرست ارائه شده دو نفر سرلیست خواهد داشت که آقاتهرانی یکی از آنهاست.

    دبیر کل جبهه پایداری تاکید کرد: بخاطر اینکه اولین گام در سیاست اعلامی جبهه پایداری برای مراحل چهارگانه وحدت نیروهای انقلابی، عدم تخریب همدیگر است لذا از پاسخ به تخریب‌های صورت گرفته نسبت به جبهه پایداری توسط بعضی از مدعیان انقلابی خودداری می‌کنیم.

    محصولی ادامه داد: جبهه پایداری موضوع وحدت با دیگر نیروهای انقلابی را برپایه شایسته سالاری و شاخص محوری دنبال کرده و شایعات دروغ سهمیه‌بندی را تکذیب می‌کند.

    وی همچنین گفت: اسامی نامزدهایی که فاقد صلاحیت‌های اولیه برای فهرست جبهه انقلاب هستند در فهرست جبهه پایداری نخواهد بود

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99007

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *