×

محمد حسن آصفری نماینده مجلس: بی‌حجابی دل بچه مسلمان و ارزشی را به درد آورده/ بی‌حجاب‌ها را دستگیر و بازداشت می‌کنیم

  • کد نوشته: 91290
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۳
  • 99 بازدید
  • ۰
  • یک نماینده مجلس در خصوص لایحه جدید عفاف و حجاب به اصلاحات نیوز می گوید: برخی خیلی بد به ارزش های دینی ما اهانت می‌کنند و دل بچه های مسلمان، متدین، ایثارگر و ارزشی را به درد آورده اند، از همین رو باید قانونی تصویب و در این راستا اقداماتی صورت بگیرد. به گزارش گیل […]

    محمد حسن آصفری نماینده مجلس: بی‌حجابی دل بچه مسلمان و ارزشی را به درد آورده/ بی‌حجاب‌ها را دستگیر و بازداشت می‌کنیم
  • یک نماینده مجلس در خصوص لایحه جدید عفاف و حجاب به اصلاحات نیوز می گوید: برخی خیلی بد به ارزش های دینی ما اهانت می‌کنند و دل بچه های مسلمان، متدین، ایثارگر و ارزشی را به درد آورده اند، از همین رو باید قانونی تصویب و در این راستا اقداماتی صورت بگیرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد حسن آصفری نماینده مجلس در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز با اشاره به میزان اثرگذاری لایحه عفاف و حجاب، می‌گوید: این طرح حتما بازدارندگی خواهد داشت، متاسفانه شاهد این هستیم که برخی خیلی بد به ارزش های دینی ما اهانت می‌کنند و دل بچه های مسلمان، متدین، ایثارگر و ارزشی را به درد آورده اند، از همین رو باید قانونی تصویب و در این راستا اقداماتی صورت بگیرد و با کسانی که رسما به صورت هدفمند هنجارشکنی می‌کنند، باید برخورد جدی صورت بگیرد، به ویژه جریانی که مسائل ارزشی ما زیر پا می‌گذارند.

    وی ادامه داد: انقلاب اسلامی خون های زیادی به پایش ریخته شده است و شهدای عزیز ما در وصیت نامه های خودشان روی موضوع حجاب و پاکدامنی تاکید داشتند. ما باید در راستای عمل کردن به وصیت شهدا، رفتار کنیم. البته در کنار اقدامات سلبی باید اقدامات ایجابی هم باشد و کار فرهنگی هم صورت بگیرد، اما نمی‌شود چون کار فرهنگی صورت نمی‌گیرد، با هنجارشکنان برخوردی صورت نگیرد.

    این نماینده مجلس با اشاره به جریمه های درنظر گرفته شده دراین لایحه برای بی‌حجاب‌ها، گفت: مجازات ها مراحل مختلفی دارد و اینگونه نیست که جریمه را پرداخت کنند و بازهم بی حجاب باشند؛ در مرحله اول و دوم جریمه است و در مراحل سوم دستگیر و بازداشت می‌شوند و با آنها برخورد می‌شوند. ما نمی‌توانیم نسبت به بی حجابی بی تفاوت باشیم.

    آصفری با اشاره به برخوردهای صورت گرفته با آمرین به معروف هم می‌گوید: ما قانون حمایت از ظابطین امر به معروف و نهی از منکر را داریم و هرکسی که بخواهد با این افراد برخورد کند، قانون جرم های سنگینی را برایشان در نظر گرفته است. ستاد امر به معروف موظف است که نسبت به گرفتن وکیل و حمایت از آمرین به معروف اقدام کند. نیروی انتظامی وظیفه حمایت دارد و کسانی که با آمرین به معروف برخورد می‌کنند، در نظام اسلامی رفتارشان بی پاسخ نمی‌ماند و با آنها به صورت جد برخورد می‌شود. یکی از وظایف ستادهای امربه معروف آموزش افراد است، اما بالاخره مهم این است که همه مردم خودشان در این عرصه ورود کنند و به عهده یک گروه خاص گذاشته نشود.

    وی ادامه داد: بخشی از بی حجاب ها به دلیل آشنا نبودن با قوانین کشور و برخورد نکردن دستگاه های قانونی ما است، یک گروه هم به صورت هدفمند و با برنامه دست به چنین اقدامی می‌زنند که مسئله آنها جدا است. اما برخی دیگر هم هستند که به صورت ناآگاهانه این کار را می‌کنند که از جنبه ارشادی باید با آنها برخورد کرد

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91290

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *