×

محورهای گیلان بارانی و لغزنده است

  • کد نوشته: 92626
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۷
  • 38 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه در همه محورهای استان بارش باران و لغزندگی معابر را شاهد هستیم،گفت: در محور آستارا به تالش بر اثر شدت بارش و سیلابی شدن مسیر یک دهنه پل تخریب شده که در حال حاضر تردد از پل کنار آن در حال انجام است لذا از رانندگان می‌خواهیم اگر […]

    محورهای گیلان بارانی و لغزنده است
  • رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه در همه محورهای استان بارش باران و لغزندگی معابر را شاهد هستیم،گفت: در محور آستارا به تالش بر اثر شدت بارش و سیلابی شدن مسیر یک دهنه پل تخریب شده که در حال حاضر تردد از پل کنار آن در حال انجام است لذا از رانندگان می‌خواهیم اگر ضرورتی وجود ندارد از این مسیر تردد نکنند.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای استان اظهار کرد: از عصر روز گذشته تا صبح امروز شاهد ترافیک سنگین و پر حجم در محور سراوان به امامزاده هاشم بودیم اما در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی و روان است.

    رئیس پلیس راه گیلان افزود: در همه محورهای استان بارش باران و لغزندگی معابر را شاهد هستیم، لذا از رانندگان محترم می‌خواهیم ضمن رعایت قوانین و حفظ فاصله طولی، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از عجله و شتاب پرهیز نمایند.

    وی با اشاره به تخریب پل سیبلی آستارا به تالش گفت: در محور آستارا به تالش بر اثر شدت بارش و سیلابی شدن مسیر یک دهنه پل تخریب شده که در حال حاضر تردد از پل کنار آن در حال انجام است لذا از رانندگان می‌خواهیم اگر ضرورتی وجود ندارد از این مسیر تردد نکنند.

    وی ادامه داد: با همکاران استان اردبیل هم هماهنگی لازم به عمل آمده تا از ورود خودروهای سنگین به این مسیر جلوگیری شود؛ همکاران ما برای کنترل ترافیک در محل حضور دارند و در حاضر تردد روان است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92626

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *