×

مدیرعامل آبفای گیلان مطرح کرد؛ آمادگی ۳ گروه واکنش سریع آبفای گیلان برای مدیریت بحران احتمالی

  • کد نوشته: 94140
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۷
  • 33 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان از آمادگی ۳ گروه واکنش سریع با تجهیزات کامل برای مدیریت بحران هنگام سرما و رفع تنش آبی در استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، مازیار علی پور گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، همه نیروهای عملیاتی و ستادی بحران آب و فاضلاب استان شامل […]

    مدیرعامل آبفای گیلان مطرح کرد؛ آمادگی ۳ گروه واکنش سریع آبفای گیلان برای مدیریت بحران احتمالی
  • مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان از آمادگی ۳ گروه واکنش سریع با تجهیزات کامل برای مدیریت بحران هنگام سرما و رفع تنش آبی در استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، مازیار علی پور گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما، همه نیروهای عملیاتی و ستادی بحران آب و فاضلاب استان شامل ۳ گروه واکنش سریع با ۴۸ کارشناس و تکنسین برای مقابله با بحران احتمالی و خارج از معمول در فصل سرما آماده هستند.

    وی همچنین از آماده به کار بودن ۱۰ دستگاه تانکر آبرسان سیار با حجم ۸۲ مترمکعب برای تأمین آب مناطق در صورت پدیده یخ زدگی خبر داد.

    علی پور ادامه داد: آماده باش خودروهای کمک دار و مجهز گروه‌های امدادی، تجهیز انبار اختصاصی دفتر مدیریت بحران، استقرار ۴ دستگاه بسته بندی آب در ۴ نقطه از استان با ظرفیت تولید ۸ هزار بسته یک لیتری در ساعت، برقراری کشیک در امور آب و فاضلاب استان گیلان، برگزاری جلسات کمیته مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE در صورت بروز حوادث احتمالی و ابلاغ مصوبات به مدیران امور آبفای شهرستان‌ها از برنامه‌های پیش بینی شده شرکت آب و فاضلاب گیلان برای پیشگیری و مقابله با بحران برف است.

    مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، از شهروندان خواست برای جلوگیری از ترکیدگی و یخ زدگی کنتورها، آن‌ها را با استفاده از گونی‌های کنفی عایق بندی کنند.

    علی پور همچنین از شهروندان خواست در صورت بروز حادثه، مورد را با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ این شرکت است اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل برطرف شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94140

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *