×

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان: ذخیره سد آب سفیدرود از مرز ۵۰۰ میلیون متر مکعب گذشت

  • کد نوشته: 89903
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۷
  • 60 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه حجم آب ذخیره شده پشت سد سفیدرود از مرز ۵۰۰ میلیون متر مکعب هم گذشت، گفت: تاکنون گزارشی از کمبود آب و خشکسالی شالیزارها دریافت نشده است. به گزارش گیل و دیلم، وحید خرمی صبح شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به میزان آب ذخیره […]

    مدیرعامل آب منطقه ای گیلان: ذخیره سد آب سفیدرود از مرز ۵۰۰ میلیون متر مکعب گذشت
  • مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه حجم آب ذخیره شده پشت سد سفیدرود از مرز ۵۰۰ میلیون متر مکعب هم گذشت، گفت: تاکنون گزارشی از کمبود آب و خشکسالی شالیزارها دریافت نشده است.

    به گزارش گیل و دیلم، وحید خرمی صبح شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به میزان آب ذخیره شده پشت سد سفیدرود تا به امروز اظهار کرد: در حال حاضر ذخیره آب پشت این سد به ۵۳۵ میلیون متر مکعب رسیده است.

    وی افزود: این میزان ذخیره در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تغییری را نشان نمی‌دهد.

    خرمی ادامه داد: ذخیره سد سفیدرود ابتدای امسال، حدود ۷۰۰ میلیون متر مکعب بود که از ۱۹ اردیبهشت نیز رها سازی آب آغاز شده است.

    مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تصریح کرد: ۱۳۰ میلیون مترمکعب آب پشت سد سفیدرود در آغاز فصل کشاورزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

    مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان ادامه داد: تاکنون گزارشی از کمبود آب و خشکسالی در شالیزارهای گیلان دریافت نشده است.

    وی با بیان اینکه نوبت بندی آب سد سفیدرود تا پایان تیر ادامه دارد، اضافه کرد: کشاورزان برای تأمین آب زراعی خود با متولیان تأمین آب کشاورزی تا پایان فصل زراعی همکاری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89903

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *