×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد: امدادرسانی به مصدومان در پی برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با سواری تیبا در محور سراوان به سنگر

  • کد نوشته: 60995
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۹
  • 67 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به مصدومان توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در پی برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با سواری تیبا در محور سراوان به سنگر منطقه “اسلام آباد” خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ۸دی، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اعلام این خبر […]

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد: امدادرسانی به مصدومان در پی برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با سواری تیبا در محور سراوان به سنگر
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به مصدومان توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در پی برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با سواری تیبا در محور سراوان به سنگر منطقه “اسلام آباد” خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ۸دی، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اعلام این خبر بیان کرد: در ساعت ۱۲:۵۱ دقیقه ظهر روز جاری، برخورد یک دستگاه کامیون ولوو با سواری تیبا در محور سراوان به سنگر منطقه “اسلام” به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر اعلام شد.

    غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی به محل وقوع حادثه افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش این حادثه رانندگی، ۲ تیم عملیاتی از “پایگاه امداد و نجات سراوان” به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به مصدومین این حادثه اذعان داشت: این حادثه ۵ نفر مصدوم بر جای گذاشت، که ۱ مصدوم توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و ۴ مصدوم دیگر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

    غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=60995

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *