×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اعلام کرد: دعوت از تشکل‌های داوطلب محور گیلان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی

  • کد نوشته: 86026
  • ۱۴۰۱-۱۱-۱۵
  • 76 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، گفت: از تشکل‌های داوطلب محور برای مشارکت و اقدام هماهنگ در عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان زمین لرزه خوی دعوت به همکاری می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ، سیاوش غلامی در گفتگو با رسانه‌ها، گفت: از تشکل‌های داوطلب محور برای مشارکت و اقدام هماهنگ در عملیات امدادرسانی به آسیب […]

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اعلام کرد: دعوت از تشکل‌های داوطلب محور گیلان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، گفت: از تشکل‌های داوطلب محور برای مشارکت و اقدام هماهنگ در عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان زمین لرزه خوی دعوت به همکاری می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، سیاوش غلامی در گفتگو با رسانه‌ها، گفت: از تشکل‌های داوطلب محور برای مشارکت و اقدام هماهنگ در عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان زمین لرزه شهرستان خوی دعوت به همکاری می‌شود.

    وی افزود: در اجرای بند ب ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران کشور مصوب سال ۱۳۹۸ و به منظور هم افزایی، مشارکت و اقدام هماهنگ و اثربخش در روند امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله شهرستان خوی در آذربایجان غربی، با رعایت و پاسداشت کرامت انسانی آسیب دیدگان، جمعیت هلال احمر گیلان از همه تشکل‌های داوطلب محور همچون، سازمان‌های مردم نهاد، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی و مردمی برای همکاری مشترک و قانونی دعوت به همکاری می‌کند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تشکل‌های مردمی علاقه مند می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۱۳۳۲۲۵۵۰۶۸ در ساعات اداری مراتب همکاری خود را اعلام کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86026

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *