×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان: بهره مندی بیش از ۳ هزار خانوار گیلانی از خادم هلال احمر

  • کد نوشته: 10955
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۰
  • 126 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۳ هزار و ۷۰۰ خانوار گیلانی از اجرای طرح خادم هلال احمر بهره مند شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مهدی ولی پور گفت:با اجرای طرح خادم همزمان با ایام ا… دهه فجر با مراجعه ۱۹۸ داوطلب آموزش دیده( تسهیل گران)هلال احمر به درب منازل۳۷۰۰ خانوار […]

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:  بهره مندی بیش از ۳ هزار خانوار گیلانی از خادم هلال احمر
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۳ هزار و ۷۰۰ خانوار گیلانی از اجرای طرح خادم هلال احمر بهره مند شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مهدی ولی پور گفت:با اجرای طرح خادم همزمان با ایام ا… دهه فجر با مراجعه ۱۹۸ داوطلب آموزش دیده( تسهیل گران)هلال احمر به درب منازل۳۷۰۰ خانوار گیلانی سعی می کند تا با جلب مشارکت خانواده ها نیاز به یادگیری مباحث و تغییر نگرش را در آنان ایجاد کند .

    وی با توجه به اجرای طرح خانه به خانه افزود:طرح ملی خادم با شعار “هر خانواده یک آموزش دیده” می باشد و باتوجه با اینکه مخاطب پایگاه آموزش همگانی، عموم مردم هستند،هدف آن آماده سازی آنان در برابر مخاطرات طبیعی است که به بیش از ۸ هزار خانوار در سطح استان،راههای مقابله با بلایای طبیعی آموزش داده می شود.

    ولی پور خاطرنشان کرد:دوره های آموزش تسهیل گران با حضور یک رابط آموزشی و ۳ نفر تسهیل گر از هر شعبه شد و آنان تحت آموزشهای به روزاین جمعیت قرار گرفته و با مراجعه خانه به خانه در سراسر استان جهت توانمند سازی خانواده ها تلاش می کنند .

    وی یادآور شد:طرح ملی خادم با شعار “هر خانواده یک آموزش دیده” است و باتوجه با اینکه مخاطب پایگاه آموزش همگانی، عموم مردم هستند،هدف آن آماده سازی آنان در برابر مخاطرات طبیعی است.

    بر اساس طرح خادم در ۵ سال آینده تمامی خانوارهای گیلانی باید تحت آموزش این طرح قرار بگیرند./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10955

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *