×

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد: اجرای ۱۵ پروژه برق برای عبور از اوج بار گیلان در سال آینده

  • کد نوشته: 94955
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۸
  • 63 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه برای عبور موفق از تابستان آتی، ۱۵ پروژه در بخش خط و پست اجرا خواهد شد، گفت: پروژه اتصالات ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت غرب رشت تا قبل از اوج بار سال آتی احداث می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ، بهمن داراب‌زاده در گفت وگو با خبرنگاران، از […]

    مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد: اجرای ۱۵ پروژه برق برای عبور از اوج بار گیلان در سال آینده
  • مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه برای عبور موفق از تابستان آتی، ۱۵ پروژه در بخش خط و پست اجرا خواهد شد، گفت: پروژه اتصالات ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت غرب رشت تا قبل از اوج بار سال آتی احداث می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، بهمن داراب‌زاده در گفت وگو با خبرنگاران، از اجرای پروژه‌های برق برای عبور از اوج بار تابستان خبر داد و گفت: در بخش پست‌های انتقال، احداث پست انتقال غرب رشت و افزایش ظرفیت پست‌های سیاهکلده از جمله پروژه‌هایی است که تا قبل از اوج بار سال آتی به بهره‌برداری می‌رسند.

    وی احداث پست‌های رضوانشهر، سنگر، شهید رحیم آبادی، افزایش ظرفیت پست‌های مقدم، رشت شمالی، میرزا کوچک، هشتپر و پروژه پیگیری و برکناری پست سیار سلیمانداراب و انتقال بار فیدرهای ۲۰ کیلوولت به پست جدید سلیمانداراب را از دیگر پروژه‌ها دانست و افزود: امیدواریم در صورت تامین نقدینگی مورد نیاز، این پروژه‌ها در سطح پست‌های فوق توزیع به بهره‌برداری برسند.

    مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: در بخش خطوط انتقال، پروژه اتصالات ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت غرب رشت تا قبل از اوج بار سال آتی احداث می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین در صورت رفع مشکلات مرتبط با تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه احداث خط چهار مداره پره سره – انزلی – غرب رشت، می‌توانیم احداث خط بخش پره سر – غرب رشت را تا قبل از تابستان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسانیم.

    داراب‌زاده با بیان اینکه پروژه احداث خط چهار مداره ۶۳ کیلوولت خروجی غرب رشت بار پست‌های شهید طالقانی و سلیمانداراب را به این پست منتقل خواهد کرد، گفت: افزایش ظرفیت خط ۶۳ کیلوولت هشتپر – تره طول تالش و افزایش ظرفیت یک مدار خط ۶۳ کیلوولت سیادتی – عضدی – مقدم از جمله پروژه‌هایی است که در بخش فوق توزیع به بهره‌برداری می‌رسد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94955

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *