×

مدیرعامل شرکت توزیع برق: امسال در گیلان ۱۴ بار رکورد مصرف برق در تابستان شکست

  • کد نوشته: 91726
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۸
  • 81 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: امسال ۱۴ بار رکورد مصرف برق شکسته شد. به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی مهدی زاده در نشست خبری که در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، اظهار کرد: شرکت توزیع برق گیلان امسال سال سنگینی هم در حوزه مصرف می گذراند و از سرقت ها بسیار آسیب دیده […]

    مدیرعامل شرکت توزیع برق: امسال در گیلان ۱۴ بار رکورد مصرف برق در تابستان شکست
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: امسال ۱۴ بار رکورد مصرف برق شکسته شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی مهدی زاده در نشست خبری که در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، اظهار کرد: شرکت توزیع برق گیلان امسال سال سنگینی هم در حوزه مصرف می گذراند و از سرقت ها بسیار آسیب دیده است.

    وی افزود: تعداد سوختگی ترانس ها نیز بسیار زیاد بود و توازن را به هم زد.

    مهدی زاده با بیان اینکه امسال ۱۴ بار رکورد مصرف نسبت به سال گذشته شکسته شد، تصریح کرد: از یک میلیون قبوضی که صادر شده است، تعداد یک سوم آن صفر یا بستانکار بودند.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: امسال نسبت به سال گذشته ۳ درجه افزایش دما داشتیم و از طرف دیگر سرقت ها، مدیریت را سخت کرده بود.

    وی افزود: اگر دنبال آسایش نسبی هستیم باید تعامل داشته باشیم و امیدواریم به کمک رسانه‌ها زمان باقی مانده که هنوز پیک را در پیش داریم به خوبی سپری کنیم.

    وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ شهریور ماه پیک مصرف بود بنابراین امسال ایام پس از این هم روزهای پیک در پیش خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در سال گذشته هم سرقت سیم های برق زیاد صورت گرفت و همچنان تعداد سارقین رو به رشد است.

    مهدی زاده گفت: متاسفانه دیگر سارقان ساعت نمی شناسند و در همه ساعت ها شاهد سرقت کابل برق هستیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91726

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *