×

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان : مردم مدیریت مصرف انرژی را جدی بگیرند

  • کد نوشته: 91224
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۱
  • 46 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه شهروندان از مصرف وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف خودداری کنند گفت: مردم مدیریت مصرف انرژی را جدی بگیرند. به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی مهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه‌به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما و رطوبت در استان، مردم مدیریت مصرف انرژی […]

    مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان : مردم مدیریت مصرف انرژی را جدی بگیرند
  • مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه شهروندان از مصرف وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف خودداری کنند گفت: مردم مدیریت مصرف انرژی را جدی بگیرند.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمدتقی مهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه‌به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما و رطوبت در استان، مردم مدیریت مصرف انرژی را جدی بگیرند.

    وی تأکید کرد: شهروندان گیلانی از مصرف وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف امروزوفردا (چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه) خودداری کنند.

     مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان همچنین باتوجه‌به تعطیلی سراسری و ورود مسافر به استان، از گردشگران نیز خواست در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

     مهدی‌زاده تصریح کرد: مشترکان باید با روش‌هایی از جمله قراردادن درجه کولر روی دمای آسایش (۲۴ درجه سلسیوس)، استفاده‌نکردن از لوازم برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف، خاموش‌کردن روشنایی‌های اضافی، جلوی خاموشی‌های احتمالی را بگیرند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=91224

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *