×

مدیرعامل شرکت گاز گیلان عنوان کرد: مصرف ۲۴ میلیون مترمکعبی گاز در گیلان طی روز گذشته

  • کد نوشته: 85778
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۸
  • 81 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز گیلان، از مصرف ۲۴ میلیون و ۶۱ هزار مترمکعبی گاز در استان گیلان طی روز گذشته خبر داد و گفت: افزایش نیم درصدی مصرف را شاهد هستیم. به گزارش گیل و دیلم ،عیسی جمال نیکویی، با بیان اینکه روز گذشته ۲۴ میلیون و ۶۱ هزار مترمکعب گاز در استان گیلان مصرف شده […]

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان عنوان کرد: مصرف ۲۴ میلیون مترمکعبی گاز در گیلان طی روز گذشته
  • مدیرعامل شرکت گاز گیلان، از مصرف ۲۴ میلیون و ۶۱ هزار مترمکعبی گاز در استان گیلان طی روز گذشته خبر داد و گفت: افزایش نیم درصدی مصرف را شاهد هستیم.

    به گزارش گیل و دیلم ،عیسی جمال نیکویی، با بیان اینکه روز گذشته ۲۴ میلیون و ۶۱ هزار مترمکعب گاز در استان گیلان مصرف شده است، اظهار کرد: حدود ۱۸ میلیون مترمکعب مصرف گاز در بخش خانگی بوده است.

    وی این میزان مصرف گاز طی روز گذشته را نشان دهنده افزایش ۰.۵ درصدی نسبت به روز قبل تر دانست و افزود: نسبت به ۴۸ ساعت گذشته دو درصد کاهش مصرف داریم.

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان در گفت وگوی خبری، از اعمال تخفیف در نرخ گازبهای مشترکین خبر داد و تصریح کرد: با دستور رئیس جمهور، پلکان های مصرف با صورتحساب های جدید با تخفیف ۷۰ درصدی تا پایان سال مواجه خواهند شد.

    جمال نیکویی، با اشاره به اعمال نرخ گازبها براساس پلکان های مصرف از سال آینده، عنوان کرد: این تخفیف بر افزایش مصرف گاز اعمال می شود و لذا مشترکین پرمصرف و بدمصرف که در پلکان های بالا قرار می گیرند، حتما مشمول افزایش نرخ گازبها می شوند.

    وی همچنان از مردم خواست به پویش «هر خانه، یک اتاق گرم» بپیوندند و گفت: هرچه در بخش خانگی افزایش مصرف گاز داشته باشیم، در صنایع ناچار به اعمال محدودیت هستیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85778

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *