×

مدیرعامل شرکت گاز گیلان مطرح کرد؛ کاهش ۳ درصدی مصرف گاز در گیلان

  • کد نوشته: 85697
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۵
  • 77 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب گاز طی شبانه روز گذشته در استان گفت: میزان مصرف ۳ درصد کاهش یافته است. به گزارش گیل و دیلم ،عیسی جمال نیکویی در گفتگویی با اشاره به آخرین آمار میزان مصرف گاز در استان گیلان اظهار کرد: در […]

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان مطرح کرد؛ کاهش ۳ درصدی مصرف گاز در گیلان
  • مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب گاز طی شبانه روز گذشته در استان گفت: میزان مصرف ۳ درصد کاهش یافته است.

    به گزارش گیل و دیلم ،عیسی جمال نیکویی در گفتگویی با اشاره به آخرین آمار میزان مصرف گاز در استان گیلان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بیش از ۲۳ میلیون ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز در گیلان مصرف شده است.

    وی با بیان اینکه بخش خانگی بیشترین سهم را در مصرف گاز داشته است، افزود: از ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب میزان مصرفی گاز استان گیلان ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سهم مصارف خانگی بوده است.

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان از کاهش ۳ درصدی مصرف گاز به نسبت هفته گذشته در این استان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به برودت هوا پیش بینی می‌شود که با افزایش مصرف گاز روبرو شویم.

    جمال نیکویی با اشاره به نقش مردم در تداوم پایداری انرژی، بیان کرد: همکاری مردم در کاهش مصرف و تداوم پایداری انرژی بسیار اثربخش است.

    وی با اشاره به اینکه مردم به پویش «هر خانه یک اتاق گرم» بپیوندند، افزود: کاهش و مدیریت مصرف، پوشیدن لباس گرم و تعادل سازی دمای خانه به ۲۱ درجه به مشترکین مصارف خانگی توصیه می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85697

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *