×

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد: امداد رسانی به خودروهای گرفتار در برف محور سیاهکل به دیلمان

  • کد نوشته: 83727
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۳
  • 112 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به هفت خودروی گرفتار در برف در محور سیاهکل به دیلمان با ۲۱ سرنشین خبر داد. سیاوش غلامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش برف در مسیر سیاهکل به دیلمان «گردنه لاریخانی» تعداد هفت خودرو با ۲۱ سرنشین به دلیل نداشتن زنجیر چرخ […]

    مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد: امداد رسانی به خودروهای گرفتار در برف محور سیاهکل به دیلمان
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی به هفت خودروی گرفتار در برف در محور سیاهکل به دیلمان با ۲۱ سرنشین خبر داد.

    سیاوش غلامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش برف در مسیر سیاهکل به دیلمان «گردنه لاریخانی» تعداد هفت خودرو با ۲۱ سرنشین به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده‌ها متوقف شده که با اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان با تلاش رئیس هلال احمر شهرستان سیاهکل یک تیم از پایگاه آغوزی سیاهکل عازم منطقه شد.

    وی با اشاره به امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از اعزام به منطقه مذکور نسبت به امدادرسانی، نصب زنجیرچرخ خودروها و درمان سرپایی یک مصدوم اقدامات لازم را انجام دادند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار کرد: این عملیات شامگاه شنبه آغاز و با فعالیت بیش از دو ساعت عوامل امدادی جمعیت هلال احمر با همکاری اداره راهداری شهرستان، مسیر بازگشایی و عبور و مرور با زنجیر چرخ به حالت عادی در آمده است.

    غلامی تاکید کرد: هموطنان برای عبور از این مسیر زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲( ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=83727

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *