×

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد : امدادرسانی به مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس در ماسال

  • کد نوشته: 88378
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۱
  • 105 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه واژگونی مینی بوس در ماسال، سه تیم از پایگاه های شهدای پونل، تاسکوه و کلیدبر با دو دستگاه آمبولانس و یک ست نجات جهت امداد رسانی به محل وقوع حادثه اعزام شد. به گزارش گیل و دیلم ،سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، از […]

    مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد : امدادرسانی به مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس در ماسال
  • مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه واژگونی مینی بوس در ماسال، سه تیم از پایگاه های شهدای پونل، تاسکوه و کلیدبر با دو دستگاه آمبولانس و یک ست نجات جهت امداد رسانی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، از امدادرسانی به مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۰۶:۵۰، واژگونی مینی بوس در محور ماسال به اولسبلنگاه، منطقه اسب ریسه، به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از تثبیت صحنه و رفع خطرات احتمالی، به رهاسازی مصدومان این حادثه، اقدام و سپس هشت نفر از مصدومین را به مراکز درمانی منتقل کردند.

    غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88378

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *