×

مدیرکل ارتباطات استان خبر داد: همزمان با آغاز هفته دولت، ۶۶ پروژه ارتباطی گیلان به بهره برداری می رسد

  • کد نوشته: 80864
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۳
  • 102 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های ارتباطی در سطح استان و همزمان با هفته دولت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فرزاد توکلی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان بیان کرد: در هفته دولت، ۶۶ پروژه ارتباطی در استان با […]

    مدیرکل ارتباطات استان خبر داد: همزمان با آغاز هفته دولت، ۶۶ پروژه ارتباطی گیلان به بهره برداری می رسد
  • مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های ارتباطی در سطح استان و همزمان با هفته دولت خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، فرزاد توکلی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان بیان کرد: در هفته دولت، ۶۶ پروژه ارتباطی در استان با اعتباری بالغ بر حدود ۱۱۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش دولتی و خصوصی افتتاح می شود.

    توکلی از احداث و ارتقای تکنولوژی ۱۶ سایت تلفن همراه برای تامین پوشش اینترنت پرسرعت از محل اعتبارات دولتی (USO) در شهرستان های سیاهکل، تالش، رودبار،آستارا و رودسر با اعتباری بالغ بر ۳۵۲ میلیارد ریال، احداث و ارتقای تکنولوژی ۳۴ سایت تلفن همراه اول در قالب پروژه فاز ۸ شرکت ارتباطات سیار با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال، احداث ۴ سایت جدید ۵G در شهرستان های رشت و بندر انزلی و احداث دو سایت جدید ۳G,4G در شهر رشت توسط اپراتور ایرانسل با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و همچنین توسعه اینترنت پرسرعت مبتنی بر FTTH به تعداد هزار پورت توسط شرکت فناپ تلکام با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

    مدیرکل ارتباطات استان با اشاره به افتتاحیه های هفته دولت شرکت مخابرات منطقه گیلان، افزود: ۱۲ طرح در بخش های زیرساخت های ارتباطی فیبرنوری مبتنی بر کافو نوری با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال آماده بهره برداری شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80864

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *