×

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر گیلان در رشت

  • کد نوشته: 90697
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۴
  • 67 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر گیلان تحت عنوان «میلاد نامداران» در تالار مرکزی رشت خبر داد و گفت: از ۱۷ نفر از مفاخر گیلان تجلیل می شود. به گزارش گیل و دیلم ، رضا ثقتی از برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر استان گیلان خبر […]

    مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر گیلان در رشت
  • مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر گیلان تحت عنوان «میلاد نامداران» در تالار مرکزی رشت خبر داد و گفت: از ۱۷ نفر از مفاخر گیلان تجلیل می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ، رضا ثقتی از برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با عنوان «میلاد نامداران» برگزار خواهد شد.

    وی سید مجید پوراحمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر را میهمان ویژه این مراسم دانست و افزود: مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر گیلان ساعت ۱۷ فردا، ۲۵ تیرماه در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در مراسم مذکور از نشان داران درجه یک هنری استان گیلان تقدیر به عمل می آید، خاطرنشان کرد: حسین محجوبی اصل(هنرهای تجسمی)، محمدحسین مهدوی مویدی(مولف و شاعر)، انوش نصراله زاده ماسوله(سینما و تئاتر)، حمید مظفری(سینما و تئاتر)، سید غلامرضا میرمعنوی(هنرهای نمایشی)، احمدعلی دهقانی(نمایش های آئینی و تعزیه)، اکبر اکسیر(مولف و شاعر)، اکبر ساعتچی(هنرهای تجسمی)، محمد کوچکپور کپورچالی(هنرهای تجسمی)، پروانه معصومی(سینما و تئاتر)، تیمور گورگین(مولف و شاعر)، ذبیح اله لولویی مهر(هنرهای تجسمی)، مجید مهرگان(هنرهای تجسمی)، اردشیر مجرد تاکستانی(هنرهای تجسمی)، سوسن مقصودلو(هنرهای تجسمی)، زهرا/ فریده دریامج(سینما و تئاتر) و ساسان گل و بستان فر(هنرهای تجسمی) از جمله نامداران گیلان هستند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90697

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *