×

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان: امسال حقوق ناجیان غریق سواحل گیلان به موقع پرداخت می شود

  • کد نوشته: 90753
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۵
  • 74 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، با بیان اینکه امسال حقوق ناجیان غریق به موقع پرداخت خواهد شد، گفت: علاوه بر پرداخت مطالبات سال گذشته، حقوق خرداد و تیر امسال را پرداخت می کنیم. به گزارش گیل و دیلم ،محمدمهدی نیازمند امروز در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان های رودسر، لنگرود و لاهیجان که در فرمانداری […]

    مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان: امسال حقوق ناجیان غریق سواحل گیلان به موقع پرداخت می شود
  • مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، با بیان اینکه امسال حقوق ناجیان غریق به موقع پرداخت خواهد شد، گفت: علاوه بر پرداخت مطالبات سال گذشته، حقوق خرداد و تیر امسال را پرداخت می کنیم.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمدمهدی نیازمند امروز در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان های رودسر، لنگرود و لاهیجان که در فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد، با اشاره به کاهش محسوس غریق در سواحل گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۱۰ نفر به ۲ نفر، اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی و تدبیر از غرق شدن افراد و داغدار شدن خانواده ها جلوگیری کنیم.

    وی یکی از مهم‌ترین رسالت های ستاد ساماندهی سواحل را ایجاد فضای امن برای مردم و گردشگران دانست و افزود: به دنبال گسترش طرح های سالم سازی دریا و مدیریت نقاط خطرآفرین در سواحل هستیم.

    مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از افزایش ناجیان غریق و نیروهای امداد و نجات خبر داد و تصریح کرد: در کنار حراست از سلامت مردم، اجازه هنجارشکنی در سواحل را نمی‌دهیم.

    نیازمند، با بیان اینکه حدود ۵۶۰ ناجی غریق و امدادگر در سواحل گیلان فعال شده اند، گفت: سالم سازی دریا جهت حضور گردشگران بسیار حائز اهمیت است، اما مباحث فرهنگی هم در اولویت قرار دارد.

    وی حوزه فرهنگی را دارای ظرافت های خاص دانست و تصریح کرد: دهیاری ها و شهرداری در شهرهای ساحلی جشنواره های فرهنگی را برگزار کنند؛ قطعا ستاد ساماندهی سواحل استان از برنامه‌های فرهنگی در شهرهای ساحلی پشتیبانی می کند و اعتبارات لازم در این بخش تخصیص یافته است.

    دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان با اشاره به توجه ویژه وزارت کشور نسبت به طرح‌های سالم سازی و تخصیص بودجه خاص، خاطرنشان کرد: شهرستان های ساحلی جهت جذب اعتبارات اقدام کنند؛ هم‌چنین ویژه برنامه های ایام محرم با همکاری کمیته های ۹ گانه ستاد ساماندهی سواحل از جمله ارشاد و تبلیغات و کانون پرورش فکری و صدا و سیما در سواحل طراحی و اجرا شود.

    وی با تاکید بر لزوم مشارکت همیاران پلیس در طرح های سالم سازی با هدف جلوگیری از آسیب های فرهنگی، یادآور شد: در این بخش نیز اعتبار ویژه تخصیص می یابد.

    نیازمند با بیان اینکه امسال حقوق ناجیان غریق به موقع پرداخت خواهد شد، گفت: قدردان تلاش های میدانی و عملیاتی ناجیان هستیم و اجازه نمی دهیم حقشان پایمال شود و لذا حقوق خرداد و تیرماه امسال را پرداخت می کنیم. البته برای پرداخت کل مطالبات سال گذشته نیز برنامه ریزی شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90753

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *