×

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان خبر داد؛ تحقق ۱۱۰ درصدی منابع درآمدهای عمومی در گیلان

  • کد نوشته: 92023
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۸
  • 94 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان از تحقق ۱۱۰ درصدی منابع درآمدهای عمومی در این استان خبر داد و گفت: جایگاه استان گیلان در شاخص نرخ بیکاری و تورم به نسبت کشور خوب است. به گزارش گیل و دیلم ،علیرضا نوروزی در گفتگویی، با اشاره به شاخص نرم تورم در گیلان اظهار کرد: گیلان […]

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان خبر داد؛  تحقق ۱۱۰ درصدی منابع درآمدهای عمومی در گیلان
  • مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان از تحقق ۱۱۰ درصدی منابع درآمدهای عمومی در این استان خبر داد و گفت: جایگاه استان گیلان در شاخص نرخ بیکاری و تورم به نسبت کشور خوب است.

    به گزارش گیل و دیلم ،علیرضا نوروزی در گفتگویی، با اشاره به شاخص نرم تورم در گیلان اظهار کرد: گیلان با شاخص تورم ۴۵.۱ درصد در مقایسه با شاخص ۴۷ درصدی کشور، جایگاه خوبی دارد و از حیث کمترین نرخ تورم در رتبه چهارم کشور است.

    وی با اشاره به جایگاه خوب گیلان در شاخص نرخ بیکاری، افزود: شاخص نرخ بیکاری کشور ۸.۲ درصد بوده که این رقم برای گیلان ۶.۱ درصد رسیده است و از حیث کمترین نرخ بیکاری در جایگاه سوم کشوری قرار دارد.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان، مولدسازی را یکی از اقدامات مؤثر دولت سیزدهم برشمرد و بیان کرد: املاک مازاد و بلااستفاده دولت در گیلان شناسایی و احصا شده است و در بیانی دیگر مسیر مولدسازی در گیلان هموار شده است.

    نوروزی با ارائه آماری از فروش املاک و مولدسازی دارایی‌های دولت در گیلان، اضافه کرد: میزان فروش املاک و فرایند مولدسازی در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان بوده که این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

    وی از فروش و واگذاری ۲۶ فقره املاک مازاد در سال جاری خبر داد و افزود: بر اساس نظر کارشناسی مبلغ این تعداد املاک، ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان از تحقق ۱۱۰ درصدی منابع درآمدهای عمومی در استان خبر داد و بیان کرد: درآمدهای عمومی گیلان در ۵ ماهه گذشته ۱۰ درصد مازاد بر رقم مصوب پیش بینی شده است.

    نوروزی از پرداخت هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های اقتصادی و تولیدی خبر داد و اضافه کرد: این رقم برای ۶۴۰ پروژه و طرح اشتغال زایی و صنعتی تعلق گرفته است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92023

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *