×

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد : جریمه ۸۱ میلیارد ریالی برنجکوبی های متخلف گیلان

  • کد نوشته: 93472
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۰
  • 107 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از انجام ۷۵۰ فقره بازرسی از واحدهای برنجکوبی استان خبر داد و گفت: متخلفین باید جریمه ۸۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۸۴۰ هزار ریالی را پرداخت کنند. به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی امینی در گفت وگویی با اشاره به عملکرد تعزیرات حکومتی استان گیلان در نیمه نخست سال جاری، […]

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد : جریمه ۸۱ میلیارد ریالی برنجکوبی های متخلف گیلان
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از انجام ۷۵۰ فقره بازرسی از واحدهای برنجکوبی استان خبر داد و گفت: متخلفین باید جریمه ۸۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۸۴۰ هزار ریالی را پرداخت کنند.

    به گزارش گیل و دیلم ، مرتضی امینی در گفت وگویی با اشاره به عملکرد تعزیرات حکومتی استان گیلان در نیمه نخست سال جاری، اظهار کرد: ۱۴۳ اکیپ بازرسی، نظارت بر مشاورین املاک را انجام دادند.

    وی از انجام ۶۹۲ فقره بازرسی از مشاورین املاک سطح استان و تشکیل ۱۳۲ فقره پرونده تخلف خبر داد و عنوان کرد: متخلفین به پرداخت جریمه ۸۸۲ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریالی محکوم شدند.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه به طرح نظارتی این اداره کل در آستانه بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد و متذکر شد: ۳۵۲ اکیپ تعزیرات حکومتی، ۱۴۲۳ فقره بازرسی را از واحدهای عرضه کننده پوشاک مدارس و لوازم التحریر و… به انجام رساندند که در نتیجه آن ۱۷۹ واحد متخلف شناسایی و به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۱۹۰ میلیون و ۴۶۰ هزار رسال جریمه محکوم شدند.

    امینی همچنین از انجام ۷۵۰ فقره بازرسی از واحدهای برنجکوبی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با برداشت برنج و فعالیت برنجکوبی ها، ۱۵۱ اکیپ بازرسی تعزیرات حکومتی استان، نظارت بر کارخانجات را آغاز کردند.

    وی با اشاره به شناسایی ۲۱۷ واحد متخلف در طرح نظارتی کارخانجات برنجکوبی، یادآور شد: متخلفین باید جریمه ۸۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۸۴۰ هزار ریالی را پرداخت کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93472

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *