×

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد: مجازات دو میلیاردی قاچاقچی سیگار در تعزیرات حکومتی گیلان

  • کد نوشته: 9391
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۷
  • 144 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از محکومیت ۲ میلیارد و ۸۵ میلیون و ۲۱۰ هزار ریالی قاچاق کننده سیگار در تعزیرات حکومتی رشت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم رضا قشلاقی از محکومیت دو میلیاردی قاچاق کننده هزار و ۶۶۶ باکس سیگار قاچاق در تعزیرات حکومتی رشت خبر داد و گفت:این محموله […]

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:  مجازات دو میلیاردی قاچاقچی سیگار در تعزیرات حکومتی گیلان
  • مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از محکومیت ۲ میلیارد و ۸۵ میلیون و ۲۱۰ هزار ریالی قاچاق کننده سیگار در تعزیرات حکومتی رشت خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم رضا قشلاقی از محکومیت دو میلیاردی قاچاق کننده هزار و ۶۶۶ باکس سیگار قاچاق در تعزیرات حکومتی رشت خبر داد و گفت:این محموله سیگار قاچاق از استان آذربایجان شرقی به مقصد شهرستان رشت بارگیری گردیده و راننده کامیون آن با استفاده از مسیرهای غیرمعمول و فرعی،توانسته بود آنرا به مقصد برساند لاکن در زمان تخلیه بار توسط عوامل هوشیار پلیس آگاهی شهر رشت توقیف و جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال شد و در شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا مطرح شد.

    وی افزود:پس از تفهیم اتهام و معرفی دو شریک خود و انجام تحقیقات تکمیلی و محرز شدن قاچاق بودن کالا،حکم به ضبط سیگارهای کشف شده به نفع دولت و پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۸۵ میلیون و ۲۱۰ هزار ریال جزای نقدی صادر شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9391

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *