×

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان خبر داد: برنامه گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا در هفته های آینده

  • کد نوشته: 28974
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۳
  • 85 بازدید
  • ۰
  • دکتر محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از برنامه گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا در هفته های آینده در راستای حفاظت و حراست هرچه بیشتر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی خبرداد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم […]

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان خبر داد: برنامه گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا در هفته های آینده
  • دکتر محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از برنامه گشت ضربتی و مشترک با فرماندهی مرزبانی ناجا در هفته های آینده در راستای حفاظت و حراست هرچه بیشتر برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی خبرداد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،قربانعلی محمدپور با تایید خبر فوق اظهار کرد: جلسه ای با حضور فرمانده مرزبانی ناجا گیلان درباره برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از ساحل، صید و شکار غیرمجاز و تخریب و آلودگی‌های محیط زیستی برگزار شد.

    دکترمحمدپورگفت: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از مناطق نوار ساحلی وبانظر به اینکه تعدادی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان علل‌الخصوص پارک ملی بوجاق، پناهگاه حیات وحش لوندویل، جوکندان و منطقه چمخاله لنگرود در نوار مرزی استان واقع شده لذا برای بهبود وضعیت حفظ و حراست از این مناطق و جلوگیری از ورود متخلفان وایجاد همکاری  مشترک و برنامه‌ریزی منظم فی‌مابین یگان حفاظت محیط زیست استان و عوامل فرماندهی مرزبانی به عمل آمد.

    وی افزود: مقرر شد همزمان با شروع فصل مهاجرت ماهیان رود کوچ از مورخ ۱۵/۱۲/۹۶ برنامه‌های گشت اجرایی مشترک با محوریت یگان حفاظت محیط زیست استان و حضور و همکاری پرسنل مرزبانی ناجا در این مناطق به صورت منظم تا پایان فصل مهاجرت ماهیان استخوانی و رود کوچ به انجام برسد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28974

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *