×

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان: اجرای پروژه‌های ماندگار در اقتصاد شهرداری‌ها تأثیرگذار است/ روزمرگی در شهرداری‌ها عوام‌فریبی است

  • کد نوشته: 30574
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۹
  • 132 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان اجرای پروژه‌های ماندگار را مورد تأکید شهرداران قرارداد و گفت: روزمرگی در شهرداری‌ها عوام‌فریبی است و شهرداران باید برای تغییرات در سطح شهرها به اجرای پروژه‌های ماندگار که در اقتصاد شهر و رفع مشکلات مردم تأثیرگذار است بپردازند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، هوشنگ […]

    مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان: اجرای پروژه‌های ماندگار در اقتصاد شهرداری‌ها تأثیرگذار است/ روزمرگی در شهرداری‌ها عوام‌فریبی است
  • مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان اجرای پروژه‌های ماندگار را مورد تأکید شهرداران قرارداد و گفت: روزمرگی در شهرداری‌ها عوام‌فریبی است و شهرداران باید برای تغییرات در سطح شهرها به اجرای پروژه‌های ماندگار که در اقتصاد شهر و رفع مشکلات مردم تأثیرگذار است بپردازند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، هوشنگ عباسقلی زاده صبح امروز در مراسم معارفه شهردار جدید کلاچای در سالن بصیرت این شهر اظهار کرد: شوراها حلقه ارتباطی بین شهرداری‌ها و استانداری با صدور مصوبات و مجوزات لازم هستند.

    وی پرهیز از ورود به مباحث سیاسی و حاشیه‌ای را مورد تأکید شهرداران قرار داد و افزود: شهرداری موفق است که کار خود را با عشق و علاقه انجام دهد و از مسائل حاشیه‌ای که ارتباط کاری با شهرداری ندارند پرهیز کنند زیرا به‌ناچار بجای برقراری روابط شهروندی به سمت روابط سیاسی وارد می‌شوند.

    مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه هیچ‌گاه کار سیاسی در اذهان مردم باقی نمی‌ماند تصریح کرد: شهرداران باید تلاش کنند تا برنامه راهبردی را در اولویت کاری خود قرار دهند که بتوانند به تأثیرگذاری برسند و این مهم با وحدت، همدلی و همکاری همه اعضای شورا و مردم با شهردار محقق خواهد شد.

    وی زباله‌ها را از معضلات همه شهرداری‌ها خواند و گفت: کاهش تولید زباله باید گام نخست همه شهرداران در راستای حل معضل زباله باشد و این مسئله با تبیین خطرات تولید زباله توسط مردم ممکن خواهد بود.

    عباسقلی زاده اجرای پروژه‌های ماندگار را مورد تأکید شهرداران قرار داد و بیان کرد: روزمرگی در شهرداری‌ها عوام‌فریبی است و شهرداران باید برای تغییرات در سطح شهرها به اجرای پروژه‌های ماندگار که در اقتصاد شهر و رفع مشکلات مردم تأثیرگذار است بپردازند و از هزینه کردن در پروژه‌هایی که ضرورت ندارد پرهیز کنند.

    به گزارش فارس در پایان این مراسم ابراهیم اثنی عشری ماچیانی به‌عنوان شهردار جدید شهر کلاچای معرفی و از زحمات محمد موسی شعبانیان شهردار سابق این شهر قدردانی شد.

    ابراهیم اثنی عشری ماچیانی پیش‌ازاین شهردار خشکبیجار بود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30574

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *