×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد : تردد نوروزی حدود ۲ میلیون خودرو در محورهای گیلان

  • کد نوشته: 87584
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۷
  • 57 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود یک میلیون و ۸۵ هزار و ۸۶۹ وسیله نقلیه به استان در طرح نوروزی خبر داد و تصریح کرد: شاهد تردد یک میلیون و ۹۴۱ هزار و ۱۹۲ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم. به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک فهم در […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد : تردد نوروزی حدود ۲ میلیون خودرو در محورهای گیلان
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود یک میلیون و ۸۵ هزار و ۸۶۹ وسیله نقلیه به استان در طرح نوروزی خبر داد و تصریح کرد: شاهد تردد یک میلیون و ۹۴۱ هزار و ۱۹۲ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

    به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی ، با اشاره به آخرین آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار منصوبه در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت ششم فروردین ماه ۱۴۰۲، همزمان با آغاز طرح نوروزی، شاهد تردد یک میلیون و ۹۴۱ هزار و ۱۹۲ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

    وی از ورود یک میلیون و ۸۵ هزار و ۸۶۹ وسیله نقلیه به استان و خروج ۸۵۵ هزار و ۳۲۳ وسیله نقلیه از استان خبر داد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۳ درصدی در ورود به استان و ۱۷ درصدی در خروج از استان هستیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۵۴۵ هزار و ۴۸۳ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با ۳۱۶ هزار وسیله نقلیه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین میزان خروجی از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با میزان تردد ۳۱۴ هزار و ۷۰۷ وسیله نقلیه بوده است.

    نیک فهم، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان را ۷۵۹ وسیله نقلیه در ساعت دانست و گفت: اوج تردد در محورهای استان مربوط به روز جمعه، ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ با متوسط تردد ۹۴۷ وسیله نقلیه در ساعت است.

    وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخل استان مربوط به محور امامزاده هاشم – سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۳ هزار و ۱۹۳ وسیله نقلیه است.

    مدیرکل راهداری گیلان به گزارشی از تعداد سفرهای انجام شده با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اشاره کرد و متذکر شد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت ششم فروردین ماه ۱۴۰۲، ۱۷ هزار و ۶۳۱ سفر با وسایل نقلیه عمومی از مبدا داخل استان انجام و ۸۹ هزار و ۲۱۰ مسافر جابجا شده اند.

    وی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۱۳۱ سفر درون استانی و ۷۵۰۰ سفر برون استانی با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان به انجام رسیده است، عنوان کرد: در سفرهای درون استانی ۵۱ هزار و ۲۳۱ مسافر و در سفرهای برون استانی ۳۷ هزار و ۹۷۹ مسافر جابجا شده اند.

    نیک فهم با اشاره به انجام ۲۰۳۳ سفر با اتوبوس، ۱۵۸۵ سفر با مینی بوس و ۱۴ هزار و ۱۳ سفر با سواری از مبدا داخل استان همزمان با طرح نوروزی، بیان کرد: ۲۰ هزار و ۱۱۶ مسافر با اتوبوس، ۲۵ هزار و ۲۰۷ مسافر با مینی‌بوس و ۴۳ هزار و ۸۸۷ مسافر با سواری جابجا شدند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87584

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *