×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: جابجایی ۶ میلیون تن کالا از گیلان طی امسال

  • کد نوشته: 83680
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۲
  • 74 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی هشت ماهه گذشته بیش از شش میلیون تن کالا از استان حمل و جابجا شده است، گفت: میزان حمل کالاهای اساسی در آبان سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. به گزارش گیل و دیلم غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی، […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: جابجایی ۶ میلیون تن کالا از گیلان طی امسال
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی هشت ماهه گذشته بیش از شش میلیون تن کالا از استان حمل و جابجا شده است، گفت: میزان حمل کالاهای اساسی در آبان سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

    به گزارش گیل و دیلم غلامعلی نیک فهم در گفت وگویی، با بیان اینکه طی هشت ماهه امسال شش میلیون و ۷۸۶ هزار و ۱۳۸ تن کالا از استان گیلان حمل شده است، اظهار کرد: با مقایسه عملکرد شهرهای مهم استان، شهرستان رشت با جابجایی بیش از سه میلیون تن کالا رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

    وی با بیان اینکه شهرستان های بندرانزلی، رودبار و سیاهکل رتبه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: عمده ترین کالاهای حمل شده طی مدت مذکور شامل انواع سیمان، انواع بنزین، آهن آلات و گندم بوده که توسط بیش از ۹۸ هزار دستگاه سفر کامیون جابجا شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال جاری تعداد ۴۷۹ هزار و ۲۸۵ برگ بارنامه نیز در استان صادر شده است، گفت: میزان حمل کالاهای اساسی در آبان سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

    نیک فهم با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۸۷۸۴ راننده حمل و نقل کالا در استان در این حوزه در حال فعالیت هستند، افزود: در حال حاضر ۱۵۱ شرکت حمل و نقل کالا و بیش از ۷۸۹۰ دستگاه وسیله نقلیه باری در استان گیلان مشغول فعالیت هستند.

    وی یادآور شد: در هشت ماهه نخست امسال بیش از ۲۹۰ کارت هوشمند برای رانندگان کالا صادر و ۵۹۴۲ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا نیز تمدید شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=83680

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *