×

مدیرکل فرودگاه گیلان خبر داد: اجرای مانور آمادگی عملیات زمستانی در فرودگاه سردار جنگل

  • کد نوشته: 82777
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۰
  • 86 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: مانور آمادگی عملیات زمستانی فرودگاه سردار جنگل رشت در سطوح پروازی این فرودگاه برگزار شد. به گزارش گیل و دیلم ، سید محسن میرحسینی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری مانور آمادگی عملیات زمستانی در فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و اظهار کرد: هر ساله در آستانه فصل سرما، مانور […]

    مدیرکل فرودگاه گیلان خبر داد: اجرای مانور آمادگی عملیات زمستانی در فرودگاه سردار جنگل
  • مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: مانور آمادگی عملیات زمستانی فرودگاه سردار جنگل رشت در سطوح پروازی این فرودگاه برگزار شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سید محسن میرحسینی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری مانور آمادگی عملیات زمستانی در فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و اظهار کرد: هر ساله در آستانه فصل سرما، مانور عملیات زمستانی با هدف آمادگی نیروی انسانی در واحدهای عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی و همچنین وارسی تجهیزات و امکانات پشتیبانی این عملیات انجام می شود و همزمان جلسات توجیهی برای اولویت بندی و نظم دادن به امور مربوطه انجام می کیرد که امروز این کار در فرودگاه سردار جنگل رشت انجام شد.

    وی افزود: اولویت فرودگاه ها براساس دستورالعمل‌ها، سطوح پروازی در ایرساید اعم از باند پرواز، تاکسی وی‌ها و پارکینگ هواپیما است و در لندساید نیز از ورودی فرودگاه تا ترمینال پروازهای داخلی و خارجی در اولویت بعدی می‌گیرد.

    مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به اینکه فرودگاه سردار جنگل رشت تنها فرودگاه استان است که در زمان بحران به عنوان یکی از ارکان خدمت رسانی محسوب می‌شود، عنوان کرد: ورودی و خروجی‌های منتهی به شهر رشت جهت تسهیل تردد مسافرین هوایی مهم است.

    میرحسینی خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با فرمانداری و شهرداری رشت انجام شده است، موضوع تردد مسافرین هوایی جهت جلوگیری از جاماندن آنها از پرواز مطرح شده و با معاونت امور عمرانی استانداری گیلان نیز در این باره مکاتبات لازم انجام خواهد شد.

    وی با بیان اینکه معاون عملیات هوانوردی فرودگاه به عنوان مسئول عملیات زمستانی منصوب شده است، عنوان کرد: به ارگان های مستقر در فرودگاه سردار جنگل رشت نیز ماموریت داده شده که در زمان بارش برف، با استفاده از منابع انسانی و تجهیزات خود نسبت به عملیات برفروبی محدوده های تعیین شده اقدام کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=82777

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *