×

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد؛ پایداری تأسیسات گردشگری و بناهای تاریخی آستارا در اثر بارش های اخیر

  • کد نوشته: 92814
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۱
  • 56 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: در اثر بارش‌های اخیر در آستارا، به تاسیسات گردشگری و بناهای تاریخی آسیبی جدی وارد نیامده است. به گزارش گیل و دیلم ، ولی جهانی گفت: طی بارش‌های اخیر در غرب گیلان و بخصوص شهرستان آستارا به بناهای تاریخی و تاسیسات گردشگری وابسته به اداره کل آسیبی جدی وارد نیامده است. […]

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد؛ پایداری تأسیسات گردشگری و بناهای تاریخی آستارا در اثر بارش های اخیر
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: در اثر بارش‌های اخیر در آستارا، به تاسیسات گردشگری و بناهای تاریخی آسیبی جدی وارد نیامده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، ولی جهانی گفت: طی بارش‌های اخیر در غرب گیلان و بخصوص شهرستان آستارا به بناهای تاریخی و تاسیسات گردشگری وابسته به اداره کل آسیبی جدی وارد نیامده است.

    وی با اشاره به پایش‌های میدانی و بررسی‌های صورت پذیرفته در شهرستان‌هایی همچون آستارا، تالش، ماسال، رضوانشهر، فومن و شفت افزود: تنها در شهرستان آستارا به تعدادی از تاسیسات گردشگری آسیب جزئی و یک واحد بوم گردی آسیب بیشتری وارد شده که پیگیری جبران خسارات از مراجع مرتبط صورت می گیرد.

    مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: خوشبختانه به محوطه‌ها و بناهای تاریخی تحت حفاظت اداره‌کل آسیبی وارد نیامده، اما سرکشی‌های مستمر به منظور بررسی وضعیت اماکن مذکور همچنان ادامه داشته تا در صورت بروز هر گونه خسارت یا آسیب احتمالی در روزهای پیش روی اقدامات حفاظتی و مراقبتی لازم صورت پذیرد.

    جهانی از تمام مردم و دوستداران میراث‌فرهنگی درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه صدمه و آسیب به بناهای تاریخی مراتب را به نزدیک ترین واحد میراث‌فرهنگی در سطح شهرستان‌های استان اطلاع‌رسانی نمایند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=92814

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *