×

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان: گیلان تا عادی شدن برودت هوا آمادگی میزبانی از گردشگران را ندارد

  • کد نوشته: 85443
  • ۱۴۰۱-۱۰-۲۷
  • 65 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه فعلا در استان شرایط میزبانی شایسته از هموطنان وجود ندارد، گفت: گردشگران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند. به گزارش گیل و دیلم ، ولی جهانی در گفت وگویی ، از گردشگران خواست با […]

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان: گیلان تا عادی شدن برودت هوا آمادگی میزبانی از گردشگران را ندارد
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه فعلا در استان شرایط میزبانی شایسته از هموطنان وجود ندارد، گفت: گردشگران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

    به گزارش گیل و دیلم ، ولی جهانی در گفت وگویی ، از گردشگران خواست با توجه به کاهش شدید دمای هوا در اکثر نقاط کشور و افزایش مصرف گاز و لزوم مدیریت وضعیت موجود به گیلان سفر نکنند و گفت: فعلا در استان گیلان شرایط میزبانی شایسته از هموطنان وجود ندارد.

    وی اضافه کرد: مسافران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان همچنین درخصوص تخفیف سفرهای زمستانی افزود: این تسهیلات بعد از عبور از موج سرما و امکان میزبانی شایسته متعاقبا در قالب طرح تخفیف سفر اعلام می شود و جای نگرانی نیست.

    جهانی خطاب به مدیران تاسیسات گردشگری استان نیز اظهار کرد: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا همچنان در مصرف گاز و برق و آب صرفه‌جویی کرده و نسبت به اختصاص سوخت جایگزین، تعطیلی فضاهای پرمصرف و غیر ضروری از جمله استخرها و فضاهای آبی، تجمیع رستوران‌ها در یک مجموعه و تمرکز اتاق‌ها و غیر فعال‌سازی سایر طبقات اقدام کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=85443

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *