×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ ورود سامانه بارشی به گیلان/ ارتفاعات برفی می‌شود

  • کد نوشته: 87718
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۰
  • 50 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان از ورود سامانه هوای سرد و بارشی از اواخر امشب پنجشنبه به گیلان خبر داد و گفت: بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است. به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفتگویی با اشاره به نقشه‌های هواشناسی و وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بر اساس داده‌های نقشه‌های هواشناسی موج سرد […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ ورود سامانه بارشی به گیلان/ ارتفاعات برفی می‌شود
  • مدیرکل هواشناسی گیلان از ورود سامانه هوای سرد و بارشی از اواخر امشب پنجشنبه به گیلان خبر داد و گفت: بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفتگویی با اشاره به نقشه‌های هواشناسی و وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بر اساس داده‌های نقشه‌های هواشناسی موج سرد زمستانی وارد گیلان می‌شود.

    وی از ورود سامانه هوای سرد و بارشی از اواخر امشب پنجشنبه به گیلان خبر داد و افزود: این سامانه تا شنبه در گیلان حکم فرما است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دما در این استان خبر و اضافه کرد: با ورود این سامانه بارشی باران، وزش باد در جلگه و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

    دادرس با بیان اینکه برخی ارتفاعات گیلان برفی می‌شود، گفت: مه آلودگی، رعد و برق، وزش باد شدید در برخی مناطق و بارش برف در دامنه‌ها در این مدت دور پیش بینی می‌شود.

    وی با بیان اینکه دمای هوای شهر رشت در حال حاضر ۲۵ درجه سانتیگراد است، افزود: دمای هوای مرکز استان در گرم‌ترین ساعات به ۳۱ درجه و در شب به ۱۰ درجه می‌رسد.

    مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه دریا امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است، گفت: با ورود سامانه سرد بارشی شرایط دریا از اواخر امشب تا روز ش

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=87718

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *