×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ پیش بینی وزش باد تا اواسط هفته جاری در گیلان

  • کد نوشته: 93847
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
  • 69 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات شمالی و پیش بینی وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها تا اواسط هفته در استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفتگویی با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ پیش بینی وزش باد تا اواسط هفته جاری در گیلان
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات شمالی و پیش بینی وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها تا اواسط هفته در استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفتگویی با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی و استقرار جریانات شمالی در منطقه است.

    وی افزود: شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا، وزش باد برخی نقاط شدید، بارندگی گاهی شدید، رعد و برق و احتمال تگرگ تا ظهر امروز مهیا است.

    دادرس ادامه داد: از بعدازظهر با خروج سامانه ناپایدار شرایط برای کاهش ناپایداری، ابر و روند افزایش دما گاهی وزش باد جنوبی به ویژه ارتفاعات و دامنه‌ها تا اواسط هفته پیش بینی شده است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان اضافه کرد: طی این مدت گاهی با شکل گیری ناپایداری‌های موقتی بارش‌های پراکنده و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

    دادرس در خصوص فعالیت‌های دریایی تصریح کرد: صید کیلکا با احتیاط برای امروز مناسب بوده و صید پره نیز امروز صبح با احتیاط مناسب است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93847

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *