×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۳ تا ۵ درجه ای دمای گیلان/ گسیل گرد و خاک به منطقه

  • کد نوشته: 89405
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۸
  • 63 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش سه تا پنج درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: از عصر و شب فردا تا جمعه شاهد فعالیت تناوبی جریانات ناپایدار و بارش های رگباری خواهیم بود. به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفت وگویی، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۳ تا ۵ درجه ای دمای گیلان/ گسیل گرد و خاک به منطقه
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش سه تا پنج درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: از عصر و شب فردا تا جمعه شاهد فعالیت تناوبی جریانات ناپایدار و بارش های رگباری خواهیم بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفت وگویی، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی دانست و اظهار کرد: رودبار با ۳۹.۵ درجه سلسیوس گرم ترین نقطه استان بوده و دمای رشت بین ۲۲ و ۳۰ درجه سلسیسوس در نوسان است.

    وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار همراه با فعالیت جریانات جنوبی در منطقه دانست و افزود: آسمانی صاف تا نیمه ابری و استقرار هوای گرم و مرطوب تا اواخر وقت سه شنبه مورد انتظار است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان، از شکل گیری ناپایداری های همرفتی و موقتی در منطقه طی امروز و فردا خبر داد و تصریح کرد: افزایش ابر و رگبار باران و وزش باد و مه آلودگی و رعد و برق و تگرگ پیش بینی می شود.

    دادرس، از کاهش سه تا پنج درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: از عصر و شب فردا تا جمعه شاهد فعالیت تناوبی جریانات ناپایدار خواهیم بود و شرایط برای تقویت بارش های رگباری به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها فراهم می شود.

    وی همچنین از گسیل گرد و خاک به منطقه طی هفته جاری و غبارآلود شدن منطقه خبر داد و اضافه کرد: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی و خسارت به محصولات کشاورزی و برخورد صاعقه وجود دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89405

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *