×

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان: گیلان از لحاظ سرانه فضای مطالعه از استان های کم برخوردار است

  • کد نوشته: 86663
  • ۱۴۰۱-۱۲-۰۴
  • 89 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه این استان از لحاظ سرانه فضای مطالعاتی از استان های کم برخوردار است، گفت: عدم توسعه فضاهای مطالعاتی موجب کاهش شاخص ها شده است. به گزارش گیل و دیلم ، یاسر تقوی امروز در نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل کتابخانه های عمومی و […]

    مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان: گیلان از لحاظ سرانه فضای مطالعه از استان های کم برخوردار است
  • مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه این استان از لحاظ سرانه فضای مطالعاتی از استان های کم برخوردار است، گفت: عدم توسعه فضاهای مطالعاتی موجب کاهش شاخص ها شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ، یاسر تقوی امروز در نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل کتابخانه های عمومی و قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: این استان دارای ۸۵ کتابخانه عمومی در گیلان و دو کتابخانه سیار در شهرهای رشت و منطقه آزاد انزلی است که در زمینه‌های فرهنگی اجتماعی، آموزشی و هنری به مخاطبان خدمات ارائه می‌دهند.

    وی بر لزوم ایجاد فضاهای مستعد برای مراجعه افراد تاکید کرد و افزود: گیلان به لحاظ سرانه فضای مطالعه از استان‌های کم برخوردار کشور است که عدم توسعه فضاهای مطالعاتی موجب کمبود، منابع، حضور مراجعان و به تبع آن کاهش شاخص‌های مطالعاتی شده است.

    وی در ادامه به ایجاد بخش‌های VIP در برخی از کتابخانه های گیلان اشاره کرد و گفت: استقبال خوبی از سوی مخاطبان با ایجاد این بخش‌های ویژه در شهرهای رشت و لاهیجان شده است.

    مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به وضعیت کتابخانه مرکزی شهر رشت به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی شمال کشور اضافه کرد: در صورت بهره‌برداری کامل از این مرکز فرهنگی بزرگ، بخش اعظمی از مشکلات در حوزه فضای مطالعاتی در شهر رشت مرتفع و مردم از مزایای فراوان کتابخانه بهره مند می‌شوند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86663

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *