×

مدیر حج و زیارت گیلان عنوان کرد: ثبت نام ۳۵ هزار زائر گیلانی اربعین در سامانه سماح

  • کد نوشته: 81134
  • ۱۴۰۱-۰۶-۱۰
  • 76 بازدید
  • ۰
  • مدیر حج و زیارت گیلان، از ثبت نام ۳۵ هزار زائر گیلانی در سامانه سماح خبر داد و گفت: زائران هرچه سریع تر نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند. به گزارش گیل و دیلم ،حسن فعال در گفت وگویی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت مرزهای خروجی کشور به سمت کشور عراق در وضعیت آرام […]

    مدیر حج و زیارت گیلان عنوان کرد: ثبت نام ۳۵ هزار زائر گیلانی اربعین در سامانه سماح
  • مدیر حج و زیارت گیلان، از ثبت نام ۳۵ هزار زائر گیلانی در سامانه سماح خبر داد و گفت: زائران هرچه سریع تر نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

    به گزارش گیل و دیلم ،حسن فعال در گفت وگویی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت مرزهای خروجی کشور به سمت کشور عراق در وضعیت آرام قرار دارد و زائران می توانند پیاده روی اربعین خود را آغاز کنند، گفت: تا این لحظه ۳۵ هزار زائر گیلانی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

    وی از تکمیل ثبت نام ۳۴ هزار زائر گیلانی اربعین خبر داد و تصریح کرد: زائران حتما به سامانه «samah.haj.ir» مراجعه کنند و از هرگونه ثبت نام در سایر سامانه ها خودداری کنند.

    مدیر حج و زیارت گیلان، با بیان اینکه زائران قبل از مراجعه به مرزها باید ثبت نام تکمیلی را انجام دهند، گفت: کلیه اقدامات زائر اعم از دریافت ارز و اخذ بلیط و خروج از مرز از طریق اطلاعات سامانه سماح انجام می شود.

    فعال با اشاره به لزوم پرداخت ۱۸ هزار تومان در سامانه سماح به ازای هر نفر زائر، یادآور شد: در ایام اربعین اعزام کاروان به عتبات عالیات کشور عراق نخواهیم داشت و کلیه اعزام ها به صورت مردمی انجام می شود.

    وی از زائران خواست هرچه سریع تر نسبت به تکمیل ثبت نام و آغاز پیاده روی اربعین اقدام کنند، افزود: در روزهای پایانی منتهی به اربعین با ازدحام زائران مواجه خواهیم شد که این ازدحام در مرزها نیز به وجود می آید لذا زائران از فرصت استفاده کنند و برای رفت و برگشت خود برنامه ریزی داشته باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=81134

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *