×

مدیر شبکه بهداشت شهرستان تالش به دلیل تخلف انتخاباتی برکنار شد

  • کد نوشته: 99187
  • ۱۴۰۲-۱۲-۱۰
  • 68 بازدید
  • ۰
  • مدیر شبکه بهداشت شهرستان تالش بعد از ۲ مدیر دیگر این شهرستان که به دلیل تخلف انتخاباتی عزل شده بودند با فشار شورای تامین شهرستان مجبور استعفا شد....
    مدیر شبکه بهداشت شهرستان تالش به دلیل تخلف انتخاباتی برکنار شد
  • به گزارش گیل و دیلم ، مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان تالش در پیگیری خبرنگار ایرنا در این رابطه با تایید این مطلب گفت: مدیر شبکه بهداشت شهرستان به دلیل جانبداری از یک کاندیدای شهرستان مجبور به استعفا شد.

    نوید ضمیری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود : پیش از این هم مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان به دلیل حمایت از یکی از کاندیداها و سخنرانی در حمایت از او عزل شده بود.

    به گفته وی ، همچنین معاون کمیته امداد شهرستان هم به دلیل جانبداری و شرکت در جلسات انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس برکنار شده بود.

    وی عنوان کرد: علاوه بر این ۹ نفر از نمایندگان فرماندار که به عنوان نماینده وی در شعب اخذ رای تعیین شده بودند در پی گزارش های دریافتی مبنی بر حضور آنان در جلسات انتخاباتی و حمایت از نامزدی خاص بنا به تصمیم شورای تامین شهرستان کنار گذاشته شدند.

    پیش از این هم دادستان رضوانشهر علیه رئیس آموزش و پرورش این شهرستان به دلیل فعالیت انتخاباتی در حمایت از یکی از نامزدها اعلام جرم کرده بود و در رسانه های شهرستان و استان بازتاب زیادی داشت.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=99187

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *