×

مدیر عامل آب منطقه ای گیلان: مرحله دوم آبگذاری در کانال های آبیاری سد سفیدرود آغاز شد

  • کد نوشته: 78112
  • ۱۴۰۱-۰۲-۳۰
  • 58 بازدید
  • ۰
  • مدیر عامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به آغاز مرحله دوم آبگذاری در کانال های آبیاری سد سفیدرود، گفت: آبگذاری در این کانال ها از صبح امروز آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه دارد. به گزارش گیل و دیلم ، وحید خرمی گفت: آبگذاری مرحله دوم کانال راست سد سنگر برای آبیاری […]

    مدیر عامل آب منطقه ای گیلان: مرحله دوم آبگذاری در کانال های آبیاری سد سفیدرود آغاز شد
  • مدیر عامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به آغاز مرحله دوم آبگذاری در کانال های آبیاری سد سفیدرود، گفت: آبگذاری در این کانال ها از صبح امروز آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه دارد.

    به گزارش گیل و دیلم ، وحید خرمی گفت: آبگذاری مرحله دوم کانال راست سد سنگر برای آبیاری شالیزارهای مناطق شرق استان، از صبح امروز آغاز و به مدت هشت روز ادامه دارد و سپس به مدت چهار روز آبگذاری در این کانال قطع می‌شود.

    وی با تأکید بر لزوم رعایت تقویم زراعی از سوی شالیکاران، افزود: با توجه به افزایش آب رودخانه سفیدرود و کانال‌های آبیاری و برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، شهروندان از نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه سفیدرود و کانال‌های آبیاری و تأسیسات آبی خودداری کنند.

    وی تصریح کرد: کشاورزان فعالیت‌های زراعی شأن را با تقویم آبگذاری کانال‌ها هماهنگ کنند تا بتوانند کارهای شأن را به موقع انجام دهند.

    مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: هر گونه تغییرات برنامه‌های آبیاری متناسب با شرایط آب و هوایی و نیازهای احتمالی، به عموم کشاورزان عزیز اطلاع رسانی می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=78112

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *