×

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان خبر داد؛ بهره برداری از ۱۵ پروژه عام المنفعه در گیلان

  • کد نوشته: 89900
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۷
  • 57 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: ۱۵ پروژه عام المنفعه با اعتباری حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان در سال جاری به بهره برداری می رسد. به گزارش گیل و دیلم ، بهمن داراب زاده پیش از ظهر شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۵ پروژه عام المنفعه با اعتباری حدود ۲,۰۰۰ میلیارد تومان در سال […]

    مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان خبر داد؛ بهره برداری از ۱۵ پروژه عام المنفعه در گیلان
  • مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: ۱۵ پروژه عام المنفعه با اعتباری حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان در سال جاری به بهره برداری می رسد.

    به گزارش گیل و دیلم ، بهمن داراب زاده پیش از ظهر شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۵ پروژه عام المنفعه با اعتباری حدود ۲,۰۰۰ میلیارد تومان در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

    وی با اشاره به احداث پست ۶۳/۲۳۰ کیلوولت غرب رشت افزود: با بهره‌برداری برداری از این پروژه‌ها در بخش پست و خط، شاهد پایداری بیش از پیش شبکه برق استان گیلان خواهیم بود.

    داراب زاده با اشاره به روند اجرای پروژه خط چهار مداره رشت-انزلی- پره سر گفت: این پروژه در این زمان و در شرایط ناترازی تولید با مصرف، بسیار حساس و حیاتی است چرا که می‌تواند به رفع حبس تولید نیروگاه پره سر کمک کند.

    وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این پروژه ملی و زیر بنایی، اجرای این پروژه به علت عبور از زمین‌های کشاورزی، شالیزار و باغات صنوبر و وجود معارضین متعدد به کندی پیش می‌رود و انتظار می‌رود با مساعدت مراجع ذیربط قضائی و انتظامی و همکاری و همدلی دستگاه‌های مختلف، این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود.

    مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به شرایط بسیار سخت کار در استان گیلان، به علت فصول کشاورزی و بارندگی‌های مکرر، رتبه سوم کشور از نظر تراکم جمعیت و رتبه چهارم از لحاظ پرباری شبکه برق، ارزش بالای زمین در استان، کمبود مصالح و گران‌تر بودن مصالح نسبت به استان‌های مجاور را داریم.

    داراب زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود در تخصیص منابع مالی به دستگاه‌ها، شرایط منحصر به فرد شرکت برق منطقه‌ای گیلان لحاظ شود.

    وی با اشاره به اینکه موتور محرکه بسیاری از فعالیت‌ها، صنعت برق است، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی و علی الخصوص شهرداری‌ها و بانک‌ها همکاری و تعامل مطلوب‌تر و بیشتری با شرکت برق منطقه‌ای گیلان در اجرای پروژه‌ها داشته باشند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=89900

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *