×

مدیر مرکز فوریت های پزشکی گیلان خبر داد: چهارشنبه آخر سال در گیلان ۱۵۱ مصدوم برجا گذاشت

  • کد نوشته: 13499
  • ۱۳۹۵-۱۲-۲۵
  • 75 بازدید
  • ۰
  • مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: اورژانس گیلان جهت شروع طرح امداد نوروزی از تاریخ ۲۷ اسفند لغایت ۱۵ فروردین به صورت ۲۴ ساعته در تمام پایگاه های ثابت شهری و جاده ای در آماده باش کامل قرار دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر پیمان اسدی،مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان […]

    مدیر مرکز فوریت های پزشکی گیلان خبر داد:  چهارشنبه آخر سال در گیلان ۱۵۱ مصدوم برجا گذاشت
  • مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: اورژانس گیلان جهت شروع طرح امداد نوروزی از تاریخ ۲۷ اسفند لغایت ۱۵ فروردین به صورت ۲۴ ساعته در تمام پایگاه های ثابت شهری و جاده ای در آماده باش کامل قرار دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر پیمان اسدی،مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از آمادگی اورژانس ۱۱۵ گیلان در ایام نوروز خبرداد و اظهار کرد:اورژانس گیلان جهت شروع طرح امداد نوروزی بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از تاریخ ۲۷ اسفند لغایت ۱۵ فروردین به صورت ۲۴ ساعته در تمام پایگاه های ثابت شهری و جاده ای در آماده باش کامل قرار دارد.

    وی با اشاره به استقرار ایستگاه سلامت در مبادی ورودی شهر رشت، افزود: جهت ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مسافرین و گردشگران جانمایی مکان ایستگاه سلامت اورژانس ۱۱۵، در محور امام زاده هاشم به رشت، روبروی شرکت حمل و نقل بین المللی آبادان انجام گرفته است.

    مدیر اورژانس ۱۱۵ گیلان ادامه داد: طراحی و چاپ بنرهای تبلیغاتی جهت نصب در ایستگاه سلامت و پوشش جاده ای، تهیه بروشور و پمفلت آموزشی جهت ارائه به مسافرین عزیز،تجهیز ناوگان آمبولانس اورژانس گیلان به لوازم مصرفی پزشکی و دارویی و سایر ملزوات،تشکیل تیم های ارزیاب جهت پایش عملکرد پایگاه های اورژانس استان به صورت روزانه و مستمر در طول ایام طرح امداد نوروزی، برنامه ریزی جهت آماده باش کلیه پرسنل و نیروهای اورژانس، استقرار اکیپ های سیار فوریت های پزشکی در مناطق حادثه خیز و پرتردد از پیش تعیین شده در ساعات پرترافیک، تکمیل لیست کشیک پرسنل فوریت های پزشکی، بکارگیری یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳ دستگاه آمبولانس مجهز، ۱دستگاه کانکس پیشرفته از جمله اقدامات پیش بینی شده جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی توسط اورژانس ۱۱۵ گیلان است.

    وی با اشاره به آسیب دیدگی که حوادث چهارشنبه آخرسال برجای گذاشت، تصریح کرد:چهارشنبه آخر سال در گیلان ۱۵۱ مصدوم برجا گذاشت که از این تعداد ۳۹ تن زن و ۱۱۲ تن مرد بوده اند که ۷۰ مورد آسیب از ناحیه دست و ۳۶ مورد آسیب از ناحیه چشم می باشد.

    اسدی در پایان بر همکاری و ارتباط مستمر با رسانه های جمعی،صدا و سیما،خبرگزاری ها در جهت افزایش آگاهی مسافرین و مردم و کاهش حوادث احتمالی تاکید کرد.

    گفتنی است،اورژانس گیلان با ۶۱ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در کل استان و همچنین ستاد ۱۵۹۰ و هماهنگی با بیمارستان ها در جهت پذیرش بیماران و مصدومین حوادث نوروزی در آماده باش کامل است.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=13499

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *