×

مدیر پزشکی انتقال خون گیلان خبر داد : آمادگی پایگاه های انتقال خون گیلان در شب های قدر

  • کد نوشته: 88038
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۰
  • 64 بازدید
  • ۰
  • مدیر پزشکی انتقال خون گیلان، با اشاره به ساعات فعالیت مراکز اهدای خون در شب های قدر، اضافه کرد: مراکز انتقال خون گیلان در روزهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز خواهند کرد. به گزارش گیل و دیلم ،دکتر گیتی ایزدی پور در گفت وگو با خبرنگاران، […]

    مدیر پزشکی انتقال خون گیلان خبر داد : آمادگی پایگاه های انتقال خون گیلان در شب های قدر
  • مدیر پزشکی انتقال خون گیلان، با اشاره به ساعات فعالیت مراکز اهدای خون در شب های قدر، اضافه کرد: مراکز انتقال خون گیلان در روزهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز خواهند کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،دکتر گیتی ایزدی پور در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام ساعات فعالیت پایگاه های انتقال خون استان گیلان در ماه رمضان در دو شیفت کاری از عموم افراد واجد شرایط خواست تا در این ماه مبارک یاریگر انتقال خون استان باشند و اظهار کرد: پایگاه انتقال خون رشت از شنبه تا چهارشنبه صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۸ الی ۲۲:۳۰ و روزهای پنجشنبه صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۸ الی ۲۱:۳۰ و روزهای جمعه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ فعالیت می کند.

    وی افزود: مرکز انتقال خون لاهیجان ‌نیز از شنبه تا چهارشنبه صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۸ الی ۲۲:۳۰ و روزهای پنجشنبه ۸ الی ۱۲ و ۱۸ الی ۲۱:۳۰ فعال است؛ مرکز صومعه سرا نیز یکشنبه ها و سه شنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و سامانه اهدای خون شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۹ الی ۱۳ و پنجشنبه ها ۹ الی ۱۲ فعالیت می کنند.

    مدیر پزشکی انتقال خون گیلان خاطرنشان کرد: مراکز خون گیری انزلی، تالش، آستارا، فومن، لنگرود و رودسر نیز شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۳ و پنجشنبه ها ۸ الی ۱۲ برای خون گیری از عموم‌ مردم‌ فعال است؛ ضمن اینکه شماره های ۰۱۳۳۳۳۳۲۶۷۰ و ۰۱۳۳۳۳۲۶۰۰۶ نیز آماده پاسخگویی هستند.

    وی با بیان اینکه روزه داری مانعی برای اهدای خون نیست، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای انجام کارهای نوعدوستانه از جمله مشارکت در امر اهدای خون برای تامین نیاز بیماران است که مومنان روزه دار می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

    ایزدی پور با اشاره به ساعات فعالیت مراکز اهدای خون در شب های قدر، اضافه کرد: مراکز انتقال خون گیلان در شهرهای رشت، لاهیجان، لنگرود، رودسر، انزلی، فومن، تالش، آستارا و صومعه سرا در روزهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز خواهند کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=88038

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *