×

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان گیلان: انقلابی بودن و ضد انقلابی بودن تنها دو قطبی‌گری مورد نظر ما است

  • کد نوشته: 7252
  • ۱۳۹۵-۰۸-۲۱
  • 69 بازدید
  • ۰
  • یاسر تقوی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) رشت با گرامیداشت ارواح پاک شهدای و رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ به برکت کلام وجود امام خمینی(ره) آغاز به‌کار کرد. مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان بارزترین خصوصیت […]

    مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان گیلان: انقلابی بودن و ضد انقلابی بودن تنها دو قطبی‌گری مورد نظر ما است
  • یاسر تقوی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) رشت با گرامیداشت ارواح پاک شهدای و رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ به برکت کلام وجود امام خمینی(ره) آغاز به‌کار کرد.

    مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان بارزترین خصوصیت اتحادیه انجمن های اسلامی را تبعیت محض از ولایت و امام زمان(عج) دانست و افزود: انجمن مذکور در ابتدای عمر انقلاب اسلامی طبق بیانات امام خمینی(ره) آغاز به فعالیت کرد.

    تقوی با اشاره به اینکه این انجمن به‌منظور تعمیق ارزش‌های اسلامی بین دانش آموزان تشکیل شده است خاطرنشان کرد: ترویج و تفهیم ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی به شیوه درست از رسالت‌ها و وظایف این اتحادیه است.

    وی به‌کارگیری دانش آموزان مومن و متعهد در انجمن مذکور را یکی از راهکارهای بارز این انجمن اعلام کرد و افزود: ترویج گفتمان مهدویت و شناسایی چالش‌ها و تهدیدهای موجود در جامعه کنونی و توجه به امام عصر(عج) و ولایت فقیه از اقدامات اتحادیه مذکور است.

    تقوی با تاکید بر اینکه استقلال مجموعه دانش آموزی در اتحادیه مذکور مد نظر است بیان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه یک ماموریت و چند رسالت مهم دارد.

    مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان با بیان اینکه شکل‌گیری هسته‌های توانمندی در مدارس و در جمع جامعه دانش آموزی برای این اتحادیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: بحث خودسازی و تقویت فضای تربیتی در فضای مدرسه در قالب برنامه‌های مختلف از سوی این اتحادیه صورت می‌گیرد.

    وی با تاکید بر اینکه انجمن مذکور می‌تواند سنگر فکری مقاومی در برابر تهاجمات فرهنگی کنونی در جامعه امروز در فضای مدارس باشد تصریح کرد: ذهن دانش آموزان و نوجوانان در حال حاضر بستر مطلوبی برای جذب تفکرات و علایق مختلف است.

    تقوی با ابراز اینکه باید به تربیت دینی دانش آموزان توجه ویژه کرد افزود: تقسیمات دو قطبی اصولگرایی و اصلاح طلبی در جامعه کنونی قابل قبول نیست و ایران اسلامی تنها دوقطبی گری در انقلابی بودن و ضد انقلابی بودن را مد نظر دارد.

    مسئول انجمن اتحادیه اسلامی دانش آموزی گیلان با اشاره به لزوم افزایش اقدامات بصیرت افزایی و صیانت فکری در دانش آموزان بیان کرد: تبعیت از ولی فقیه و امام عصر(عج) از آخرین آزمون‌های شیعیان در عصر کنونی و در دوران غیبت است.

    تقوی با اشاره به لزوم گسترش حضور دانش آموزان در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: با توجه به منویات و مطالبات مقام معظم رهبری باید به دور از اختلافات ریز و درشت در جهت کمال جامعه پیش رویم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=7252

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *