×

مسعود پزشکیان: شهردار شدن زاکانی مشکل قانونی دارد | کار را میان خود تقسیم می‌کنند تا درستش کنند

  • کد نوشته: 70106
  • ۱۴۰۰-۰۵-۱۷
  • 171 بازدید
  • ۰
  • مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس یازدهم به عنوان شهردار تهران از سوی شورای این شهر گفت: این موضوع از نظر قانونی مشکل دارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، […]

    مسعود پزشکیان: شهردار شدن زاکانی مشکل قانونی دارد | کار را میان خود تقسیم می‌کنند تا درستش کنند
  • مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس یازدهم به عنوان شهردار تهران از سوی شورای این شهر گفت: این موضوع از نظر قانونی مشکل دارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس یازدهم به عنوان شهردار تهران از سوی شورای این شهر گفت: این موضوع از نظر قانونی مشکل دارد و باید سابقه اجرایی مرتبط با جایگاه شهرداری وجود داشته باشد. حداقل بر اساس اطلاعات همخوانی میان سِمت شهرداری و شخص نماینده قم نمی‌بینم؛ اگرچه زاکانی برای شهردار شدن باید از نمایندگی استعفا دهد.

    وی در پاسخ به اینکه آیا مجلس با استعفای نماینده قم موافقت می‌کند؟ گفت: چرا موافقت نکند؟ موافقت کند.

    پزشکیان همچنین در پاسخ به اینکه آیا فضای پارلمان با استعفای این نماینده برای حضور در شهرداری تهران مثبت است؟ اظهار کرد: نمی‌دانم. بالاخره این دسته از نمایندگان با هم یک گروه و جناح روشن هستند و با هم تصمیم می‌گیرند. وقتی با یکدیگر هماهنگ کرده اند، به هم رأی می‌دهند و ممکن نیست بدون هماهنگی با یکدیگر کار کنند.

    این نماینده یادآور شد: این جناح می‌گفتند کار را به ما بدهید و ما درستش می‌کنیم. الان هم کار را میان خود تقسیم می‌کنند تا درستش کنند، ما نیز دعا می‌کنیم درستش کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70106

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *