×

مسمومیت سریالی دانش آموزان؛ مسئولین درباره منشأ این اتفاق اطلاع رسانی کنند/ نباید موجب دلهره و تشویش افکار عمومی شد

  • کد نوشته: 86879
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۲
  • 126 بازدید
  • ۰
  • سیاستمدار و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید دارد که مسئولان دولتی باید با دقت، هوشیاری و تقسیم کار نسبت به ریشه یابی دقیق و حل مسمومیت سریالی دانش آموزان اقدام کنند و همچنین برای جلوگیری از تشویش افکار عمومی اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد. به گزارش گیل و دیلم ، حمیدرضا ترقی در […]

    مسمومیت سریالی دانش آموزان؛ مسئولین درباره منشأ این اتفاق اطلاع رسانی کنند/ نباید موجب دلهره و تشویش افکار عمومی شد
  • سیاستمدار و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید دارد که مسئولان دولتی باید با دقت، هوشیاری و تقسیم کار نسبت به ریشه یابی دقیق و حل مسمومیت سریالی دانش آموزان اقدام کنند و همچنین برای جلوگیری از تشویش افکار عمومی اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، حمیدرضا ترقی در گفت وگو با شفقنا درباره نحوه پاسخگویی و شفاف سازی مسئولین نسبت به مسمومیت سریالی دانش آموزان، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در گذشته یکسری فکت ها یا نشانه هایی دادند مبنی بر اینکه برای تعطیل کردن مدارس و دانشگاه و به طور کلی تعطیلی تحصیل و علم در کشور روش هایی توسط عوامل ضد انقلاب در داخل دنبال شود.

    وی ادامه داد: در اینکه این اقدامات از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و توسط عوامل ضد انقلاب در داخل دنبال می شود هیچ تردیدی وجود ندارد چرا که اسناد و مدارک متعددی در این رابطه وجود دارد. همچنین پیشنهاداتی در این رابطه داده شده و تأکید کردند که از نفتالین در سالن ورودی یا محوطه داخلی مدارس استفاده شود تا از این طریق موجب مسمومیت دانش آموزان شوند.

    آقای ترقی با بیان اینکه هر چند دشمنان روش هایی برای تعطیلی مدارس و دانشگاه مطرح کردند، اما طبیعتاً مراقبت از این مساله وظیفه آموزش و پرورش و مسئولین مدارس است، گفت: با توجه به آسیب دیدگی تعدادی از دانش آموزان در مدارس برخی از شهرها و استان ها، لازم است هم یک بررسی دقیقی در این زمینه صورت بگیرد و هم عوامل آن – احیاناً اگر وجود دارد- شناسایی شوند و هم منشأ این نوع مسایل در کشور برای مردم تبیین شود تا اولاً مردم دچار دلهره و تشویش نشوند و از رفتن فرزندان خود به مدارس ممانعت نکنند، دوماً اگر توطئه دشمن در این رابطه وجود دارد، کاملاً شناسایی و خنثی شود.

    وی افزود: به طور طبیعی در کلان مساله آنچه که مسلم هست، دشمنان برای ایجاد التهاب و نگرانی و تشویش در افکار عمومی جامعه از روش های گوناگونی استفاده کرده و سعی می کنند شکستی که در نا آرامی های اخیر خورده اند را به شکلی جبران کنند.

    وی عنوان کرد: مسئولان دولتی باید با دقت، هوشیاری و تقسیم کار نسبت به ریشه یابی دقیق و حل این مساله اقدام کنند و همچنین برای جلوگیری از تشویش افکار عمومی اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد.

    آقای ترقی گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور به تازگی وارد موضوع مسمومیت سریالی دانش آموزان شدند و طبیعتاً شفاف سازی این مساله بیش از این میسر نبوده ولی یقیناً اگر به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنند و بتوانند مستنداً اطلاعاتی را به مردم ارایه دهند که قابل قبول و پذیرش باشد، قطعاً شفاف سازی یک گام در جهت اعتماد سازی مردم است و می تواند موجب آرامش جامعه شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=86879

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *