×

مسیح مهاجری: آقای علم‌الهدی! از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند

  • کد نوشته: 90731
  • ۱۴۰۲-۰۴-۲۵
  • 77 بازدید
  • ۰
  • مسیح مهاجری نوشت: بارها باخبر شدم موقوفه‌ای از مسیر شرعی و قانونی اش منحرف شده و به دست کسانی افتاده که اهلیت تصدی آن را ندارند. ماجرا را دنبال کردم و خوشبختانه موقوفات مورد نظر به مسیر واقعی بازگشتند. به گزارش گیل و دیلم ، مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بارها باخبر شدم […]

    مسیح مهاجری: آقای علم‌الهدی! از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند
  • مسیح مهاجری نوشت: بارها باخبر شدم موقوفه‌ای از مسیر شرعی و قانونی اش منحرف شده و به دست کسانی افتاده که اهلیت تصدی آن را ندارند. ماجرا را دنبال کردم و خوشبختانه موقوفات مورد نظر به مسیر واقعی بازگشتند.

    به گزارش گیل و دیلم ، مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بارها باخبر شدم موقوفه‌ای از مسیر شرعی و قانونی اش منحرف شده و به دست کسانی افتاده که اهلیت تصدی آن را ندارند. ماجرا را دنبال کردم و خوشبختانه موقوفات مورد نظر به مسیر واقعی بازگشتند.

    این درست نیست که عده‌ای از مردم نتوانند به اندازه کافی گوشت، مرغ، لبنیات و میوه بخورند ولی تعداد قلیلی به خاطر نزدیک بودن به مبادی قدرت از پاداش‌های میلیاردی، حقوق‌های نجومی و بهانه‌هائی از قبیل شایستگی برای در اختیار داشتن موقوفات برخوردار باشند.

    کسانی که اعتراف می‌کنند ما هنوز نتوانسته‌ایم در نظام جمهوری اسلامی عدالت را برقرار کنیم، برای برقرار ساختن عدالت به سراغ این تبعیض‌ها بروند. با کنار زدن افراد نزدیک به قدرت از تصاحب اموال عمومی و خود را صالح و برتر از دیگران دانستن، می‌شود عدالت را جاری کرد.

    فکر نکنید صبر مردم بی‌پایان است. از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند. اگر به رسالت دینی و قانونی خود که خدمت به محرومین و اجرای عدالت است عمل نمی‌کنید، لااقل برای بقاء خودتان و حکمرانی‌تان فکری بکنید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=90731

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *